Kan jeg blive medlem af danmark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.962 visninger
16 svar
1 synes godt om
14. august 2013

bobbles

Har tænkt mig at melde mig ind i Danmark. Mine to piger bliver os dækket gratis til de er 16 år. Men spørgsmålet et så fordi jeg tager citolapram mod depression. Og de skriver man ikke kan blive medlem hvis man er syg eller tager medicin. Plus så har min store datter epilepsi. Hvor gode chancer har jeg for at blive medlem? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

bobbles

14. august 2013

Wimmie

bobbles skriver:

Op

Det er jeg desværre ret sikker på at I ikke kan

Ikke 100% så det er nok bedst at ringe, men jeg tror det ikke.

Anmeld

14. august 2013

esioul

Har tænkt mig at melde mig ind i Danmark. Mine to piger bliver os dækket gratis til de er 16 år. Men spørgsmålet et så fordi jeg tager citolapram mod depression. Og de skriver man ikke kan blive medlem hvis man er syg eller tager medicin. Plus så har min store datter epilepsi. Hvor gode chancer har jeg for at blive medlem? :-)

Jeg blev afvist da jeg tog det medicin.

Kom i gruppe "s" fordi jeg ikke kunne erklæres rask og efter 1 eller 2 år kan man hvis flyttes over.

Men gruppe s dækker ikke medicin.

Anmeld

14. august 2013

Carina:-)

Det kan du ikke.

Som de siger i ders reklamer-"meld dig ind imens du er rask"

Jeg har en søn med ADD og han er ikke optaget selv om resten af familen er .

Anmeld

14. august 2013

jydeinden

bobbles skriver:

jeg blev afvist uden nogensinde at have taget medicin den gang jeg søgte.. så tvivler desværre meget på at du kommer ind, og tror slet ikke din datter gør

Anmeld

14. august 2013

esioul

bobbles skriver:

Her kan du læse og gruppen

http://www.sygeforsikring.dk/Default.aspx?ID=294

Anmeld

14. august 2013

Zelinasmor

Min kæreste har adhd og er medlem. Men han har altid været medlem, så det tæller ikke. Jeg kan ikke blive medlem da jeg har astma. Du kan ikke melde nogen ind med epilepsi.

Anmeld

14. august 2013

bobbles

Tak for svar :-) men prøver at snakke med dem også håbe jeg kan komme ind. Har godt nok depression Ja men har fået det vildt godt. Har været sygemeldt hele året men jeg skal starte uddannelse i morgen og føler mig rask så håber jeg kan blive medlem

Anmeld

14. august 2013

esioul

bobbles skriver:

Tak for svar :-) men prøver at snakke med dem også håbe jeg kan komme ind. Har godt nok depression Ja men har fået det vildt godt. Har været sygemeldt hele året men jeg skal starte uddannelse i morgen og føler mig rask så håber jeg kan blive medlem

Man kan altid prøve.

Jeg var også raskmeldt da jeg søgte optagelse, men ja pga det medicin fik jeg afslag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.