Hvad siger I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

mn

Anonym skriver:

Se mulighederne..

jeg siger fanden eller søren og så det jeg selv har opfundet: av for 7, 13, 10, 19 :p det kom sig af jeg var sammen med nogle børn og skulle ikke bande, men søren var simpelthen for kort iforhold til hvor ondt det gjorde :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Se mulighederne..

Jeg siger "av for hulan" som sikkert er en mere børneveblih videre udvikling af "helvede". Men jeg tager nu ikke bandeord så tungt, hvis det virkelig gør ondt kommer der alle slags forfærdelige eder ud.. så tror alle 4 også kunne komme ud af min mund

Anmeld

14. august 2013

helle85

har stemt av for pokker og av for satan:

nå det gør rigtig rigtig ondt så siger jeg av for satan fordi det så bare flyver ud af munden på mig, da jeg ikke rigtig tænker over had for et ord jeg bruger

ellers siger jeg av for pokker

Anmeld

14. august 2013

Lise

Av for helvede når jeg ikke er i nærheden af mine børn. AV når jeg er. eller, jeg prøver i hvert fald !

Anmeld

14. august 2013

Mamalou

Prøver på at beherske mig, men det er bare ikke nemt, hvis det virkelig gør ondt. Jeg kommer af og til, til at bande foran min søn og selvom jeg forsøger at lade være, så kommer det helt ubevidst - virkelig en grim vane.

Et (komisk) eksempel er, at jeg overfor en veninde sagde (mens Villads sad i klapvognen): " det bliver squ ikke hjemme hos mig, han lærer at bande" - øhhh eller?

Vh. Louise

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Se mulighederne..

Av for helvede!!! - Hvis jeg virkelig slår mig!

Ellers "av for ...... sssccc" Og så ved familien godt hvad der er los
Ved ikke lige hvor "sssccc" kommer fra.. Det er egentlig mest bare lyde der kommer ud.

Knægten er 7 og mit grimme sprog bliver husket

Jeg kæmper for ikke at tale grimt, men der er situationer der KRÆVER et bandeord.
'Filan' giver bare ikke ret meget pondus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.