Hvad siger I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

her er det av for pokker, av for søren eller av for hulan der bliver brugt ;P inden jeg fik børn var det nok også helvede og satan istedet for  men da de kom skulle der bare ende på alt banderiet ;P tror det værste "bandeord" der bliver brugt her hjemme er kraftedme og m det er et bandeord ved jeg ikke engang haha

Pokker er jo også bare et andet ord for fanden - så du bander stadig

Og "kraften æde mig" er heller ikke en særlig positiv glose...

Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

wamse

Av for pokker/fanden/helvede er gloserne her hjemme

Anmeld

14. august 2013

Monski

Jeg prøver virkelig at snakke pænt når Anthon er hjemme, men en dag da han var omkring 2 år lavede vi havregræd og jeg brændte mig og så fløj det bare ud af mig "av for satan"
Da jeg så hentede Anthon fra dagplejen kunne hans dagplejemor fortælle at han havde sagt av for satan hver gang han fik chancen - ups!
.. Nu er han heldigvis blevet sådan et englebarn at han irettesætter mig og David hvis vi kommer til at bande

Anmeld

14. august 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Se mulighederne..

Jeg siger både av for satan, av for fanden og av for helvede. Det er ikke noget jeg siger hver dag, men hvis jeg virkelig slår mig så er det nok det første der kommer ud. Jeg vil meget gerne lade være med at bande og er egentlig heller ikke vokset op med det. Min mor sagde altid ( da vi var små) AV for SA`den ene til den anden! Så hun nåede altid lige at rette det i stedet for at brøle "av for satan"

Uanset om man bander derhjemme eller ej, så lære børnene alle ordene alligevel, fordi der vil altid være nogen børn som har forældre der gør det og så opsnapper de det og siger det i børnehaven. Det er uundgåeligt, men man skal da tale pænt!

/Fenja

Anmeld

14. august 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Se mulighederne..

Jeg siger oftes av for helvede. Men også av for fanden tror aldrig jeg lær at lade være med at bande når jeg slår mig. Bliver også bare så arrig når jeg slår mig

Anmeld

14. august 2013

Kamulla

Siger "AV for POKKER!"

Anmeld

14. august 2013

Dinna88

Jeg er nok mere sådan en "Av for.. mhmhmh... av av av. Årh, fuck. Fuck. Fuck. Fuck."-type Altså, hvis det gør virkelig ondt. 

Ellers må det være "av for sørensen." 

Anmeld

14. august 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Pokker er jo også bare et andet ord for fanden - så du bander stadig

Og "kraften æde mig" er heller ikke en særlig positiv glose...

Hehe

jah du har nok ret.. MEN kunne finde ord der var værre

Anmeld

14. august 2013

Moma

MorDk skriver:

Tror mest jeg siger "Av for helvede"

Prøver virkelig at lade være med at bande...

#smågryderharogsåstoreøre

Ha ha - det var også lig det jeg sad og tænkte på - av for helvede. Og bagefter tænker man - åh nej ikke smart at bande.

Anmeld

14. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg siger enten av for Søren (stakkels Søren) eller av for yaaaaaaaaaaay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.