Peiner skriver:
Tusinde tak
Er også rigtig glad for den og det samme gælder for min søn 
Synes det er duper flot at I har lagt Jeres søn i tremmesengen fra dag et. Det ser jeg slet ingen problemer i
Men jeg er så også af den type, som stoppede natamningen, da min søn var 5 mdr. og på samme tid røg han på eget værelse
Denne gang med vores kommende datter, håber jeg at kunne gøre det samme. Vores soveværelse er meget lille, så når hun vokser ud af moseskurven, ja så må hun ind på eget væresle og ned i tremmesengen. Regner med at det bliver ved 3-4 mdr. alderen.
He he
Sjovt du nævner det med at din søn nu som 3 årig foretrækker mors seng. Sådan er vores også
Han bliver altid puttet i hans egen seng og sover da også det meste af natten på eget værelse. Men det er helt sikkert at han i løbet af natten vågner for at komme ind til os og det får han lov til
Den dag hvor vi ikke længere ønsker at dele seng med ham, så skal vi nok sige fra 
Næ, jeg havde det også sådan lidt at han var jo ikke utilfreds med tremmesengen, så hvorfor begynde at putte ham i liften. Han røg i øvrigt på sit eget værelse da han var 4 måneder
Tror sku jeg maler hans seng her i weekenden, den er sådan en lidt fesen lyseblå, og jeg har en dåse med knald (mørke) blå maling stående

Hehe, her startede der også med at han blev puttet i egen seng, også kom ind i løbet af natten, det blev tidligere og tidligere og tilsidst overgik han til kun at ville sove i min seng. Kæmpede lidt, lod ham falde i søvn i min seng også puttede ham i hans egen, men det endte med at når jeg gik i seng, mellem 23 og 01, så kom han ind til mig allerede der... Nu får han lov at sove i min seng hvis han vil. Han er lige startet i bh og har han ekstra behov for tryghed er det ok... Han havde ellers KUN sovet 2 nætter i min seng indtil for få måneder siden, så jeg tager det som at han har brug for det. Men HOLD OP hvor han mosler! Hehe

KH Ida.
Anmeld