hvad sover jeres barn/børn i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

K&S

Chrizta skriver:

Her sover Isabell i en halvhøj seng som er 90x200 cm. Hun var omkring 3 år da hun begyndte at sove i den.

Det samme her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

MorDk

Min søn kom i Juniorseng da han var knapt 2 år gammel. Den er 160 lang og det fungere altså fint

Anmeld

14. august 2013

MortilElias2010

Ms.Sunshine skriver:

Jeg kom for nylig til at tale med en veninde om hvad vores børn sover i og hvornår de er flyttet fra det ene til det andet og hun mener at min søn altid har haft for stor en seng i forhold til sin alder, så nu blev jeg nysgerrig.

hvad sover jeres barn i? og hvornår skiftede de fra det ene til det andet?

Elias sov i sin tremmeseng indtil han var 2 år+ (husker ikke eksakt alder) og så fik han en juniorseng. For en små tre ugers tid siden redte vi op til overnattende gæster og gad ikke lige rydde det væk inde på gæsteværelset, en sovesofa der er slået ud og siden den gang har Elias besluttet sig for at det er der han vil sove så det er det han gør  

Anmeld

14. august 2013

Bebsen

Peiner skriver:

Min søn sover i en fin gammeldags udtræksseng (juniorseng). Den er 140 cm. lang. Han har sovet i den siden han har været 2 år og 2 mdr. gammel 

Min søn har samme seng som din, blot i blå Men den er MEGA sej i GUL!!
Nåh, men han kom i den få uger før han blev 2.
Han sov desuden i tremmeseng fra dag 1, uden lift - det fik jeg mange kommentarer om dengang.
Nu, en uge før han bliver 3 år , vil han KUN sove i mors seng, hehe

Anmeld

14. august 2013

Skouboe

Freja på 4½ og Silja på 3 har en køjeseng på 90x200

Anmeld

14. august 2013

Bb3031

Bebsen skriver:

Min søn har samme seng som din, blot i blå Men den er MEGA sej i GUL!!
Nåh, men han kom i den få uger før han blev 2.
Han sov desuden i tremmeseng fra dag 1, uden lift - det fik jeg mange kommentarer om dengang.
Nu, en uge før han bliver 3 år , vil han KUN sove i mors seng, hehe

Tusinde tak  Er også rigtig glad for den og det samme gælder for min søn 

Synes det er duper flot at I har lagt Jeres søn i tremmesengen fra dag et. Det ser jeg slet ingen problemer i  Men jeg er så også af den type, som stoppede natamningen, da min søn var 5 mdr. og på samme tid røg han på eget værelse  Denne gang med vores kommende datter, håber jeg at kunne gøre det samme. Vores soveværelse er meget lille, så når hun vokser ud af moseskurven, ja så må hun ind på eget væresle og ned i tremmesengen. Regner med at det bliver ved 3-4 mdr. alderen. 

He he  Sjovt du nævner det med at din søn nu som 3 årig foretrækker mors seng. Sådan er vores også  Han bliver altid puttet i hans egen seng og sover da også det meste af natten på eget værelse. Men det er helt sikkert at han i løbet af natten vågner for at komme ind til os og det får han lov til  Den dag hvor vi ikke længere ønsker at dele seng med ham, så skal vi nok sige fra 

Anmeld

14. august 2013

helle85

Ms.Sunshine skriver:

min søn sover i en sovesofa der er 120*170 hos mig og en alm seng (70*200) hos sin far...

Den almindelige seng har han sovet i siden han var 2...

jeg synes kun man kan sige en seng er for stor hvis barnet er utryg ved at ligge i sin seng eller falder ud hele tiden

ellers bestemmer man jo selv hvad ens barn skal sove i.

Anmeld

14. august 2013

Bebsen

Peiner skriver:

Tusinde tak  Er også rigtig glad for den og det samme gælder for min søn 

Synes det er duper flot at I har lagt Jeres søn i tremmesengen fra dag et. Det ser jeg slet ingen problemer i  Men jeg er så også af den type, som stoppede natamningen, da min søn var 5 mdr. og på samme tid røg han på eget værelse  Denne gang med vores kommende datter, håber jeg at kunne gøre det samme. Vores soveværelse er meget lille, så når hun vokser ud af moseskurven, ja så må hun ind på eget væresle og ned i tremmesengen. Regner med at det bliver ved 3-4 mdr. alderen. 

He he  Sjovt du nævner det med at din søn nu som 3 årig foretrækker mors seng. Sådan er vores også  Han bliver altid puttet i hans egen seng og sover da også det meste af natten på eget værelse. Men det er helt sikkert at han i løbet af natten vågner for at komme ind til os og det får han lov til  Den dag hvor vi ikke længere ønsker at dele seng med ham, så skal vi nok sige fra 

Næ, jeg havde det også sådan lidt at han var jo ikke utilfreds med tremmesengen, så hvorfor begynde at putte ham i liften. Han røg i øvrigt på sit eget værelse da han var 4 måneder
Tror sku jeg maler hans seng her i weekenden, den er sådan en lidt fesen lyseblå, og jeg har en dåse med knald (mørke) blå maling stående

Hehe, her startede der også med at han blev puttet i egen seng, også kom ind i løbet af natten, det blev tidligere og tidligere og tilsidst overgik han til kun at ville sove i min seng. Kæmpede lidt, lod ham falde i søvn i min seng også puttede ham i hans egen, men det endte med at når jeg gik i seng, mellem 23 og 01, så kom han ind til mig allerede der... Nu får han lov at sove i min seng hvis han vil. Han er lige startet i bh og har han ekstra behov for tryghed er det ok... Han havde ellers KUN sovet 2 nætter i min seng indtil for få måneder siden, så jeg tager det som at han har brug for det. Men HOLD OP hvor han mosler! Hehe

KH Ida.

Anmeld

15. august 2013

Hjaltesmor

Hjalte sov i sin lift til han var 4 måneder. Herefter i vugge til han var 6 måneder og begyndte at stille sig op i den og hænge ud over kanten.

Herefter sov han i sin tremmeseng - først med tykke sengeformindskere (ca 10 cm hele vejen rundt) og herefter uden sengeformindskere, hvor siden blev taget af, da han var lige over et år.

Han kom i halvhøj juniorseng kort før sin 3 års fødselsdag og den sover han i endnu (han bliver 4 om 2 uger). Jeg forestiller mig, at han bliver i den en del år endnu, da den er 1,60 lang og 1,1 bred.

Anmeld

15. august 2013

tweety2060

Vores pige fylder 3 her i august Og Hun sover i tremmesen men hvor den ene side er taget af og I stedet en sengehest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.