hvad sover jeres barn/børn i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.873 visninger
20 svar
7 synes godt om
13. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg kom for nylig til at tale med en veninde om hvad vores børn sover i og hvornår de er flyttet fra det ene til det andet og hun mener at min søn altid har haft for stor en seng i forhold til sin alder, så nu blev jeg nysgerrig.

hvad sover jeres barn i? og hvornår skiftede de fra det ene til det andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Mussen2

Min datter sover i stor junior seng den er 90x160 uden sengehest. Hun rykkede over i den da hun var ca. 2 år og 3 mdr.
Hun er aldrig faldet ud

Anmeld

13. august 2013

Bb3031

Ms.Sunshine skriver:

Jeg kom for nylig til at tale med en veninde om hvad vores børn sover i og hvornår de er flyttet fra det ene til det andet og hun mener at min søn altid har haft for stor en seng i forhold til sin alder, så nu blev jeg nysgerrig.

Min søn sover i en fin gammeldags udtræksseng (juniorseng). Den er 140 cm. lang. Han har sovet i den siden han har været 2 år og 2 mdr. gammel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min søn sover i en sovesofa der er 120*170 hos mig og en alm seng (70*200) hos sin far...

Den almindelige seng har han sovet i siden han var 2...

Anmeld

13. august 2013

channie-g

Ms.Sunshine skriver:

Vores søn er lige for 3 dage siden kommet i sin junior seng han er 22 mdr. Og det chat været lige det han havde brug for :-) 

Anmeld

13. august 2013

--BabyMus--

Thilde på 3 år sover i junior seng, og fik den da hun blev 2 år

og hun elsker den 

Anmeld

13. august 2013

ette1987

Min på 2 år og 7 mdr sover i tremmeseng, hvor den ene side er pillet af. Han er trillet ud en gang. Han skal have en juniorseng i julegave

Anmeld

13. august 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Her sover Isabell i en halvhøj seng som er 90x200 cm. Hun var omkring 3 år da hun begyndte at sove i den.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

13. august 2013

Kamulla

min søn sover i en stor seng... da han var... bum bum... 3år tror jeg.. fik han en halvhøj seng... som var 200 lang... tror jeg... haha... og 80cm bred... nu har han en bil seng hvor de indenvendige mål er 100*190cm

Anmeld

13. august 2013

Tip!

Min søn fik junior seng da han var 2 1/2 år.. Da han blev 4 år for snart et år siden fik han denne seng efter eget valgt.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.