Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej piger .. Jeg har nogle fodvorter jeg har prøvet alt med .. Og har så læst et på nettet at gaffa tape burde virker ? Nogen som har prøvet det og hvordan virkede det ?
Hej piger .. Jeg har nogle fodvorter jeg har prøvet alt med .. Og har så læst et på nettet at gaffa tape burde virker ? Nogen som har prøvet det og hvordan virkede det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana2013 skriver: Min bedstemor sagde at man skulle putte tis på dem :s men tror nu den er en gammel skrøne :/ i hvert fald ikke særlig lækkert
Min bedstemor sagde at man skulle putte tis på dem :s men tror nu den er en gammel skrøne :/ i hvert fald ikke særlig lækkert
Anonym skriver: Okay jeg prøver det for det her gaffa falder af hele tiden ..Bare klar negelak på .. Og hva så ? Smøre det på hverdag eller ?
Okay jeg prøver det for det her gaffa falder af hele tiden ..Bare klar negelak på .. Og hva så ? Smøre det på hverdag eller ?
Jeps, jeg puttede det på hver aften, hvor jeg så havde slidt det andet af i løbet af dagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128