Fodvorter ( gaffa tape)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Stumpen

Min datter havde en fodvorte og vi gik til lægen, som sagde at de ikke længere frøs dem, men at vi skulle købe noget til at smøre på og som skulle skrabes væk, når det var smurt skulle det dækkes til fx med gaffatape og det gjorde vi - det endte med at pigebarnet havde 3 fodvorter og det første så stor om øm som bare pokker...

Vi købte noget frys væk halløg på apotek og de fik alle to gange og nu er de væk!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

CaWi

For mig er der INTET der virker, andet end at lade dem gå væk af sig selv. Det tager så fire år for mine

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Googlede det lige

Kan godt se, at nogle har gode erfaringer med det, meeeeen jeg ville sgu nok være lidt betænkelig ved det, da man ikke ved, hvorfor det virker, at det kan være limen, og det kan da ikke være særlig sundt at have på huden i en uge

Men forstår nu godt, at du er træt af dem efterhånden

Jeg er ogs mistænksom .. Men vil nu gerne give det et forsøg da jeg virkelig er træt Af det nu

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Man kan få smurt med noget skrap noget og så skrabe vorten af over flere gange.

Er prøvet .. Virker heller ikk

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg havde stort problem med fodvorter da jeg var lille, vi prøvede frysning, salve osv og fandt ud af at hvis jeg fjernede noget af den døde hud og så med en pinset fik hevet sådan nogle sorte strenge ud, ligner en sort prik i hver vorte, så "dør" vorten og forsvinder

Ej det prøver jeg da lige hvis de ikk forsvinder af det her

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Det virker!!! Drop alt det andet fis og prøv!

Jeg har taget det på skal man skifte det hverdag ? Eller bare når det falder af

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

jeg dækkede min med neglelak, et råd fra min læge

Neglelak ? Bare sådan en gennemsigtig en

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Min datter havde en fodvorte og vi gik til lægen, som sagde at de ikke længere frøs dem, men at vi skulle købe noget til at smøre på og som skulle skrabes væk, når det var smurt skulle det dækkes til fx med gaffatape og det gjorde vi - det endte med at pigebarnet havde 3 fodvorter og det første så stor om øm som bare pokker...

Vi købte noget frys væk halløg på apotek og de fik alle to gange og nu er de væk!!! 

Puha stakkels din datter

Jamen jeg har prøvet alt ! Som i virkelig alt ! Intet jeg gør er åbenbart det rigtige og har altså snart haft dem i nogle år ! Hvor jeg har prøvet alt ..

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

For mig er der INTET der virker, andet end at lade dem gå væk af sig selv. Det tager så fire år for mine

Jeg har ogs prøvet alt på nær gaffa som jeg prøvet nu !

Mine har ogs ca været der i 4 år .. De startede nemlig da jeg var under uddannelse

Anmeld

13. august 2013

Stumpen

Anonym skriver:

Puha stakkels din datter

Jamen jeg har prøvet alt ! Som i virkelig alt ! Intet jeg gør er åbenbart det rigtige og har altså snart haft dem i nogle år ! Hvor jeg har prøvet alt ..

Det skræmte også mig at lægens/lægernes holdning er at de bare skal gå væk af sig selv og derved være smittebærer i div. Omklædningsrum 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.