Farve hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Lotus86

Jeg tror altså bare du/man skal passe på at man ikke tænker for meget over alting, tror tit det er derfor så mange er så længe om at blive gravide. I min verden er det helt hen i vejret at lade være med at gøre ting man fraråder under en graviditet før man ER gravid, man kan ikke gå hele tiden og tænke, 'hvad nu hvis'. HVIS du skulle være gravid, så sker der jo altså ikke en dyt ved at du har farvet hår, og nok næppe heller hvis du samtidig har drukket dig i hegnet og har røget 20 smøger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Hvorfor får du det ikke farvet næste gang du har din mens i stedet? Kan du ikke få en tidligere tid?
Og så prøv at få det lavet så dine udgroninger ikke blir for slemme Bare et godt råd
Syns selv det er ret træls at jeg ikke kan afblege mit de næste 8 mdr hvis ikke mere. Det blir en vinter fuld af "bad hair day"

Min frisør er en meget travl dame så kan ikke få tid før, og efter går ikke, da jeg skal have det farvet fordi vi skal til fest
Men farver det ikke helt ned, så det rør jo kun håret ?

Ja, jeg glæder mig bestemt ikke! Grimt hår, argh! Men baby

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg tror altså bare du/man skal passe på at man ikke tænker for meget over alting, tror tit det er derfor så mange er så længe om at blive gravide. I min verden er det helt hen i vejret at lade være med at gøre ting man fraråder under en graviditet før man ER gravid, man kan ikke gå hele tiden og tænke, 'hvad nu hvis'. HVIS du skulle være gravid, så sker der jo altså ikke en dyt ved at du har farvet hår, og nok næppe heller hvis du samtidig har drukket dig i hegnet og har røget 20 smøger

Jeg vil helst heller ikke lade det påvirke mig så meget, selvom det nok bliver svært...
Men man ved jo aldrig hvor længe det kommer til at tage og man skal jo leve indtil da

Anmeld

12. august 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

I princippet ved jeg det jo ikke. I følge min cyklus nu, vil det være ca 5 dage inden mens... Så ved det jo ikke

Jeg ser ikke noget problem i det. I min verden er man først gravid når de 2 streger dukker op, ellers ville det blive for surt. Vi brugte et par år før de 2 streger så derfor tænker jeg sådan

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg ser ikke noget problem i det. I min verden er man først gravid når de 2 streger dukker op, ellers ville det blive for surt. Vi brugte et par år før de 2 streger så derfor tænker jeg sådan

Ja, man ved jo aldrig hvor længe det komme til at tage

Anmeld

12. august 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Jeg vil helst heller ikke lade det påvirke mig så meget, selvom det nok bliver svært...
Men man ved jo aldrig hvor længe det kommer til at tage og man skal jo leve indtil da

Lige præcis, nyd livet og slap af, så skal baby nok komme

Anmeld

12. august 2013

Rødhætte

Lotus86 skriver:

Ja selvfølgelig Ens liv behøver ikke gå i stå bare fordi man forsøger at blive gravid

Enig!

Anmeld

12. august 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej
Farver i hår når i er igang med pb? Vi starter til september og har en tid til frisør den 22. Oktober. Skal have lyse striber, og de skal ikke være helt ned i hovedbunden. Ville i?

Som jeg altid siger.

jeg som frisør står min. 8 om dagen og ordner/ farver andres hår og det er uanset om jeg er 1 ugen henne eller 8 mdr henne, og det må jeg gerne. Men Gud nåde og trøste mig hvis jeg så meget tænker på at farve mig selv

tror virkelig man skal tagedet lidt mere afslappet, og hvis det kun er striber.

et alternativ kunne være lige at få repareret din skilning og rundt i dine kanter så det ser pænt ud når det både hænger og er sat op

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Som jeg altid siger.

jeg som frisør står min. 8 om dagen og ordner/ farver andres hår og det er uanset om jeg er 1 ugen henne eller 8 mdr henne, og det må jeg gerne. Men Gud nåde og trøste mig hvis jeg så meget tænker på at farve mig selv

tror virkelig man skal tagedet lidt mere afslappet, og hvis det kun er striber.

et alternativ kunne være lige at få repareret din skilning og rundt i dine kanter så det ser pænt ud når det både hænger og er sat op

Tak for svar
Ja, det skal helst være noget der kan holde sig pænt

Anmeld

13. august 2013

Eliza

Malthe tog 3 år at lave. Så ja jeg levede et "normalt" liv, frem til jeg stod med de 2 streger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.