Farve hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
22 svar
10 synes godt om
12. august 2013

Anonym trådstarter

Hej
Farver i hår når i er igang med pb? Vi starter til september og har en tid til frisør den 22. Oktober. Skal have lyse striber, og de skal ikke være helt ned i hovedbunden. Ville i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Lotus86

Ja selvfølgelig Ens liv behøver ikke gå i stå bare fordi man forsøger at blive gravid

Anmeld

12. august 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej
Farver i hår når i er igang med pb? Vi starter til september og har en tid til frisør den 22. Oktober. Skal have lyse striber, og de skal ikke være helt ned i hovedbunden. Ville i?

Så længe du ikke er gravid kan jeg ikke se problemet i det

Anmeld

12. august 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hej

Jeg farvede mit hår flere når jeg havde min mens under PB, og er så stoppet nu hvor jeg er gravid.
Under ens mens er man jo sikker på man ikke er gravid, så derfor så jeg ingen grund til at lade være der
Ellers ville jeg bare lade være med at gøre det fra ælløsning til testdag, og så planlægge det i de første 2 uger af cyklus

Anmeld

12. august 2013

isabellasmor

Hej

jeg var selv i tvivl da jeg i går stod og overvejede, men blev enig med mig selv om at det var ok. jeg tænkte mere i forhold til, når det så vokser ud (har farvet håret meget mørkt) og jeg måske blev gravid, så ville jeg være nødsaget til at rende rundt med grimme udvoksninger.... men, vi skal giftes i næste måned (derfor jeg gerne ville have håret farvet), og man bliver jo kun gift 1 gang (forhåbentlig   )

Så ja, jeg endte med at gøre det  men er så også bare indstillet på måske at skulle leve med grimme udvoksninger en hel graviditet 

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Ja selvfølgelig Ens liv behøver ikke gå i stå bare fordi man forsøger at blive gravid

Nej det er det

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Så længe du ikke er gravid kan jeg ikke se problemet i det

I princippet ved jeg det jo ikke. I følge min cyklus nu, vil det være ca 5 dage inden mens... Så ved det jo ikke

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Jeg farvede mit hår flere når jeg havde min mens under PB, og er så stoppet nu hvor jeg er gravid.
Under ens mens er man jo sikker på man ikke er gravid, så derfor så jeg ingen grund til at lade være der
Ellers ville jeg bare lade være med at gøre det fra ælløsning til testdag, og så planlægge det i de første 2 uger af cyklus

Jamen den 22. Er i følge min cyklus nu 5 dage inden mens. Så jeg ved jo ikke om jeg er gravid..

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

jeg var selv i tvivl da jeg i går stod og overvejede, men blev enig med mig selv om at det var ok. jeg tænkte mere i forhold til, når det så vokser ud (har farvet håret meget mørkt) og jeg måske blev gravid, så ville jeg være nødsaget til at rende rundt med grimme udvoksninger.... men, vi skal giftes i næste måned (derfor jeg gerne ville have håret farvet), og man bliver jo kun gift 1 gang (forhåbentlig   )

Så ja, jeg endte med at gøre det  men er så også bare indstillet på måske at skulle leve med grimme udvoksninger en hel graviditet 

Dette ville også være sidste gang, håber på hurtigt graviditet
Vi skal bare til stor fest i weekenden efter.. Så jeg vil gerne have ordnet håret.. Da det til den tid vil være 5 måneder siden jeg fik det farvet

Anmeld

12. august 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Dette ville også være sidste gang, håber på hurtigt graviditet
Vi skal bare til stor fest i weekenden efter.. Så jeg vil gerne have ordnet håret.. Da det til den tid vil være 5 måneder siden jeg fik det farvet

Hvorfor får du det ikke farvet næste gang du har din mens i stedet? Kan du ikke få en tidligere tid?
Og så prøv at få det lavet så dine udgroninger ikke blir for slemme Bare et godt råd
Syns selv det er ret træls at jeg ikke kan afblege mit de næste 8 mdr hvis ikke mere. Det blir en vinter fuld af "bad hair day"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.