Går dit barn til noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

K&S

Jibbe skriver:

Vi skal gå til musik i år Frej er 3. De sidste 2 sæsoner har vi gået til gymnastik som han var glad for - men vi prøver noget nyt i år

Hvad er det for musik? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Lone Jakobsen

min yngste har gået til gymnastik siden han var et år han er 4 nu og han elsker det stadig. jeg går sammen med ham hver mandag

Anmeld

13. august 2013

Jibbe

K&S skriver:

Hvad er det for musik? 

Det hedder børnebongo og i beskrivelsen er det noget med rytmer og sanglege osv... Glæder mig til at prøve det.

Anmeld

13. august 2013

K&S

Jibbe skriver:

Det hedder børnebongo og i beskrivelsen er det noget med rytmer og sanglege osv... Glæder mig til at prøve det.

Det lyder spændende, god fornøjelse!

Anmeld

15. august 2013

Hjaltesmor

Vi har forsøgt et par gange at starte til noget med vores søn, men han har ikke kunnet rumme mere efter stimuleringen fra børnehaven, hvor han har været fra 9/9.30 til 14.30/15, så efterhånden blev vi overbevist om, at fred og ro hjemme var det bedste.

Dog har vi selv - bare os 3 - været i svømmehallen hver fredag hele hans liv.

Nu virker han efterhånden robust nok til, at vi vil prøve igen (bliver 4 om 2 uger), og han skal nu starte til instrumentundervisning om et par uger. Så må vi se, om det han er klar til det nu eller vi skal vente lidt længere.

Jeg tror ikke, man generelt kan sige, at 2 ting er for meget eller for lidt til en 3-årig. Man må nok kigge på, hvilket barn man har, og hvor meget stimulering de kan tage i løbet af en uge.
Det er nok også forskel på, om det er på hverdage efter en berigende dag i børnehaven - eller i weekenden, hvor man så kan skrue lidt ned for de øvrige aktiviteter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.