Går dit barn til noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
14 svar
7 synes godt om
12. august 2013

Lunae

Camille bliver 3 til september. Jeg har netop tilmeldt hende svømning, men vi har tidligere også gået til gymnastik med hende! Jeg er i tvivl om, om to aktiviteter om ugen, bliver for meget!

Går din/dine treårige til noget? Hvad er dine erfaringer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

K&S

Camille bliver 3 til september. Jeg har netop tilmeldt hende svømning, men vi har tidligere også gået til gymnastik med hende! Jeg er i tvivl om, om to aktiviteter om ugen, bliver for meget!

Anton har gået til gymnastik de sidste 2 sæsoner og det har været et hit

Jeg ville gerne gå til svømning med ham, men jeg tror 2 ting bliver for meget og han ELSKER gymnastikken

Og Anton er lige blevet 3 år

Anmeld

12. august 2013

Monski

Lunae skriver:

Anthon har prøvet gymnastik men det var ikke noget for ham, så nu prøver vi svømning jeg tror at to aktiviteter om ugen bliver for meget, i hvert fald for Anthon (han bliver 4 til december).
Ville gerne have ham til at gå til noget udendørs men der skal man være en del ældre.

Anmeld

12. august 2013

Lunae

K&S skriver:

Anton har gået til gymnastik de sidste 2 sæsoner og det har været et hit

Jeg ville gerne gå til svømning med ham, men jeg tror 2 ting bliver for meget og han ELSKER gymnastikken

Og Anton er lige blevet 3 år

Camille gik til svømning i 1,5 år da hun var lille. Efterfølgende startede vi så til gymnastik!

Hun er nu tilmeldt svømning hver onsdag.
Der er et gymnastik hold hver mandag, uden forældre. Eller et hold hver anden lørdag, med forældre!

Tænker at tilmelde mig lørdagsholdet med hende, når det kun er hver anden weekend!?

Anmeld

12. august 2013

DianaRJS

Lunae skriver:

min den yngste går kun til gymnastik, han vil gerne selv til svømning, men synes det er for mange ting for ham endnu...

storebror går så både til gymnastik og til fodbold

Anmeld

12. august 2013

K&S

Lunae skriver:

Camille gik til svømning i 1,5 år da hun var lille. Efterfølgende startede vi så til gymnastik!

Der er et gymnastik hold hver mandag, uden forældre. Eller et hold hver anden lørdag, med forældre!

Tænker at tilmelde mig lørdagsholdet med hende, når det kun er hver anden weekend!?

Anton er ørebarn og var konstant syg, indtil han fik lagt dræn, da han var 16 måneder, så vi nåede aldrig at gå til babysvømning, men han elsker vand

Jeg synes, det er for tidligt med "alenehold", når man er 3 år

Anmeld

12. august 2013

K&S

Lunae skriver:

Så god ide med lørdagsholdet

Anmeld

12. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng går til fodbold to gange om ugen, men han bliver også snart 6 år. Vores pige skal begynde til sang og dans 1 gang om ugen og hun er 4 1/2 år.

Jeg synes, at når man kun er 3 år så er det rigeligt kun, at gå til 1 ting om ugen

Anmeld

12. august 2013

MortilElias2010

Lunae skriver:

Vi går til gymnastik med vores krudtugle på 3.5 år og har været med de sidste to sæsoner. Derudover tager vi i svømmehallen om søndage fra tid til anden. Har ikke overvejet om to ting er for meget. Han er vild med gymnastikken, så vi har ikke tænkt på at inddrage anden aktivitet oveni. Tænker også at børnehaven er vel rigeligt hver dag og så en enkelt aktivitet Om ugen. Når han bliver ældre er det en anden sag  Så alt efter ønske til den tid 

Anmeld

12. august 2013

Jibbe

Vi skal gå til musik i år Frej er 3. De sidste 2 sæsoner har vi gået til gymnastik som han var glad for - men vi prøver noget nyt i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.