Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janne T. skriver: Tak skal du have! Håber det går dig godt med lillesøster i maven?
Tak skal du have! Håber det går dig godt med lillesøster i maven?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janne T. skriver: Tak skal du have! Er du ved at være klar til at blive mor til 2? :-)
Tak skal du have! Er du ved at være klar til at blive mor til 2? :-)
Uh bliver man nogensinde helt klar til det? Men ja, jeg er ved at være så klar som jeg kan blive - det er lidt sødt når bella hiver op i min trøje og kysser min mave
Dejligt at høre det går godt med både dig og børnene!! Og hvor er de altså bare lækre de to, de kan i hvert fald ikke løbe fra at de er søskende!!
Janne T. skriver: Tak skal du have Han er bare stor Han er en måned foran Rose i vægt og højde. Altså hun var 5 mdr da hun havde samme mål, og han er 4. Det er ret vildt! Hvor stor er Anthon nu? Uuh det er bare så træls Og egentlig lidt sjovt, for mener da de plejer at lære at trille den anden vej først Men på den anden side fint nok, for så kan de ikke vende sig, når man tvinger dem til lidt mavetræning James vil bare SÅ gerne fremad! Han trækker benene op under sig og røven i vejret og basker med armene, man kan se hvor frustreret han er over han ikke kan knække koden til at komme FREM
Tak skal du have
Han er bare stor Han er en måned foran Rose i vægt og højde. Altså hun var 5 mdr da hun havde samme mål, og han er 4. Det er ret vildt! Hvor stor er Anthon nu?
Uuh det er bare så træls Og egentlig lidt sjovt, for mener da de plejer at lære at trille den anden vej først Men på den anden side fint nok, for så kan de ikke vende sig, når man tvinger dem til lidt mavetræning James vil bare SÅ gerne fremad! Han trækker benene op under sig og røven i vejret og basker med armene, man kan se hvor frustreret han er over han ikke kan knække koden til at komme FREM
Janne T. skriver: Tak skal du have! Håber Ida har det godt
Tak skal du have! Håber Ida har det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128