Problematisk 1. graviditet, hvad med 2.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Clisolka

LilleChelle skriver:

Ja, jeg søger lidt erfaringer mht. 1., 2. og 3 graviditet. 

- Hvis du havde bækkenløsning, eller andre fysiske gener, i 1. graviditet, havde du dem også i 2. graviditet? 

- og var de mildere, stærkere eller ? 

I første graviditet tog jeg 23 kg på, meget vand i kroppen og fik svangerskabsdiabetes. Jeg led meget af halsbrand. 

1½ år efter fødslen fik jeg diabetes type 2. 

Denne gang (35+1) har jeg max taget 6 kg på, ingen vand i kroppen og lettere halsbrand. 

Kvalme har jeg som sådan ikke lidt så meget af begge gange... Jeg har dog haft flere ligamentsmerter denne gang i forhold til min første graviditet og plukveer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

LilleChelle

Nessie skriver:

Du skal nok regne med at det bliver værre. 
Men nu har du erfaringen, og ved bedre hvad din krop kan klare, og er måske også bedre til at tage det noget mere stille og roligt 

Ja, jeg overvejer en samtale hos lægen, for lige at vide hvordan jeg skal forholde mig til arbejde i dagligvareforretning. 

Anmeld

12. august 2013

DianaRJS

LilleChelle skriver:

Ja, jeg søger lidt erfaringer mht. 1., 2. og 3 graviditet. 

- Hvis du havde bækkenløsning, eller andre fysiske gener, i 1. graviditet, havde du dem også i 2. graviditet? 

- og var de mildere, stærkere eller ? 

1. graviditet havde jeg bækkenløsninger, svangerskabsforgiftning, forhøjet levertal, graviditets klør, og lignede mildesttalt en vandballon da jeg havde så emget vand i kroppen.... self sure opstød og halsbrand....

2. graviditet havde jeg bækkenløsninger MEN de startede først i uge 29 og det var det....

3. gravitet (nu) har jeg bækkenløsninger allerede nu Men venter jo også 2 så der er lidt mere pres på, men ikke så slemt at jeg intet kan 

fik at vide man skulle være heldig hvis man slap for bækkenløsninger anden gang hvis man havde haft det første gang... men for mig var det en glædelse de først kom så sent, da jeg ved den første havde det fra uge 16.

Anmeld

12. august 2013

DianaRJS

DianaRJS skriver:

1. graviditet havde jeg bækkenløsninger, svangerskabsforgiftning, forhøjet levertal, graviditets klør, og lignede mildesttalt en vandballon da jeg havde så emget vand i kroppen.... self sure opstød og halsbrand....

2. graviditet havde jeg bækkenløsninger MEN de startede først i uge 29 og det var det....

3. gravitet (nu) har jeg bækkenløsninger allerede nu Men venter jo også 2 så der er lidt mere pres på, men ikke så slemt at jeg intet kan 

fik at vide man skulle være heldig hvis man slap for bækkenløsninger anden gang hvis man havde haft det første gang... men for mig var det en glædelse de først kom så sent, da jeg ved den første havde det fra uge 16.

skal så måske tilføje at jeg denne gang er sygemeldt da min lmh har valg at forkorte sig fra 2,5 til 1,6 på en uge ca...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.