Hjælp med film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

VIPpigen

Yurie skriver:

Hun var i hvert fald i dr.phil sidste år, så det kan godt være den

Der er også et nyeligt opslag fra slut juli på hans side hvor hun vidst er med... Den er jo så næppe et par måneder gammel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Der er også et nyeligt opslag fra slut juli på hans side hvor hun vidst er med... Den er jo så næppe et par måneder gammel 

Nej men hvis det er i dr.phil på tv3(puls) eller hvor det nu kører, man har set det, er det jo et gammelt afsnit(altså rent tidsmæssigt) der går jo lidt tid før vi får programmerme i dansk tv

Håber du forstår hvad jeg skriver

Anmeld

11. august 2013

VIPpigen

Yurie skriver:

Nej men hvis det er i dr.phil på tv3(puls) eller hvor det nu kører, man har set det, er det jo et gammelt afsnit(altså rent tidsmæssigt) der går jo lidt tid før vi får programmerme i dansk tv

Håber du forstår hvad jeg skriver

Jeg forstår... Så det kan sagtens være den fra 2012, som så er sendt for et par måneder siden

Anmeld

11. august 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Jeg forstår... Så det kan sagtens være den fra 2012, som så er sendt for et par måneder siden

Nemlig...

Nu må vi så se hvadts siger

Anmeld

12. august 2013

Hvem?

Samme skuespiller som fra human trafficking har været med i trade of innocents som er fra 2012 måske det er den??

http://www.imdb.com/title/tt1772408/

Jaaaaaaa!

TARK!

Det ER den!

1000 mange tak
Jeg mente den var et par mdr gammel,da Dr. Phil sendte afsnittet - at vi så er bagud i DK er jo ikke hans skyld

Mange mange tak for hjælpen

Anmeld

12. august 2013

VIPpigen

Hvem? skriver:

Jaaaaaaa!

TARK!

Det ER den!

1000 mange tak
Jeg mente den var et par mdr gammel,da Dr. Phil sendte afsnittet - at vi så er bagud i DK er jo ikke hans skyld

Mange mange tak for hjælpen

Velbekomme... Spændende ser den hvertfald ud. Barsk, men det er desværre virkelighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.