Hjælp med film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
15 svar
1 synes godt om
11. august 2013

Hvem?

Hvor er det træls at man tænker på en film også ik kan huske titlen!

HJÆLP!

Skuespillerinden var med i Dr.Phil for lidt tid siden, hvor de omtalte filmen (den var ret så ny her i DK pådet tidspunkt), for et par mdr siden vil jeg tro

Den omhandler handel med børn og skulle efter sigende være en meget stærk film, men jeg kan bare ik huske hvad den hedder??????

SKuespillerinden er slank, lyshåret og hende kan jeg selvfølgelig heller ik huske navnet på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

MyLove E

Hvem? skriver:

HJÆLP!

Skuespillerinden var med i Dr.Phil for lidt tid siden, hvor de omtalte filmen (den var ret så ny her i DK pådet tidspunkt), for et par mdr siden vil jeg tro

Den omhandler handel med børn og skulle efter sigende være en meget stærk film, men jeg kan bare ik huske hvad den hedder??????

SKuespillerinden er slank, lyshåret og hende kan jeg selvfølgelig heller ik huske navnet på

Human Trafficing er den første jeg tænker på men den er fra 2004

Anmeld

11. august 2013

Hvem?

Tauf skriver:

Human Trafficing er den første jeg tænker på men den er fra 2004

Det er ikke den - men tak alligevel

Anmeld

11. august 2013

MyLove E

Hvem? skriver:

Det er ikke den - men tak alligevel

Så er jeg desværre på bar bund. Men kommer du i tanke om noget så sih til:-D

Anmeld

11. august 2013

Hvem?

Tauf skriver:

Så er jeg desværre på bar bund. Men kommer du i tanke om noget så sih til:-D

Det skal jeg nok, jeg skrev endda titlen ned på en lap papir, men nu kan jeg jo så ikke huske hvor jeg lagde seddel, amen christ altså

Anmeld

11. august 2013

TNBC

Hvem? skriver:

HJÆLP!

Der er; not my life(2010)
The whistlebløder(2010)

Anmeld

11. august 2013

TNBC

Yurie skriver:

Der er; not my life(2010)
The whistlebløder(2010)

The whistleblower

Anmeld

11. august 2013

VIPpigen

Hvem? skriver:

HJÆLP!

Ved du om skuespilleren har været med i andre film, og evt hvilke??

Anmeld

11. august 2013

VIPpigen

Samme skuespiller som fra human trafficking har været med i trade of innocents som er fra 2012 måske det er den??

http://www.imdb.com/title/tt1772408/

Anmeld

11. august 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Samme skuespiller som fra human trafficking har været med i trade of innocents som er fra 2012 måske det er den??

http://www.imdb.com/title/tt1772408/

Hun var i hvert fald i dr.phil sidste år, så det kan godt være den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.