Håndstrikket baby- og børnetøj i SMUKSAK:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Asta&Alfred

KPMK skriver:

Stort tillykke - Det er også en rigtig fin butik, hvor dit fine strik passer godt ind:-)

Tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Monski

Asta&Alfred skriver:

Jeg har her fra d. 1. august 2013 fået mit håndstrikkede baby- og børnetøj, under navnet "Asta & Alfred" i den skønneste butik i hjertet af Aarhus.

Butikken hedder Smuksak og er en hyggelig lille butik, hvor du finder et univers af skønne unikke ting til børn og voksne. Udover strik fra "Asta & Alfred" finder du lækre hjemmesko til de små, skønne jersey design, legetøj og andet tilbehør. Til mor er der fine smykker, fede grafiske print, puder og andre ting til hjemmet. Du kan læse mere om Smuksak her.

Er så glad, så vil lige dele det med jer Hvis du har lyst kan du se mit strik på www.astaogalfred.dk

Det er altså også bare noget af det lækreste tøj du laver!
Jeg kommer til at købe mig fattig i det til vinter

Anmeld

20. august 2013

Anonym8827

Asta&Alfred skriver:

Tusinde tak

Hvordan startede du op.? Og har du flere til at hjælpe dig eller laver alt selv.? For den slags du laver tager jo tid

Anmeld

21. august 2013

Asta&Alfred

Monski skriver:

Det er altså også bare noget af det lækreste tøj du laver!
Jeg kommer til at købe mig fattig i det til vinter

Tusinde tak for de søde ord, det er altid rart med sådan en tilbagemelding på de ting man laver

Anmeld

22. august 2013

Asta&Alfred

Mitallerstørsteønske skriver:

Hvordan startede du op.? Og har du flere til at hjælpe dig eller laver alt selv.? For den slags du laver tager jo tid

Ja det tager tid med håndstrik, hvilket er med til at gøre det mere unikt:-) Jeg har en stor gruppe dygtige "strikkedamer", som svinger strikkepindene på livet løs.

Du kan læse meget mere om filosofien bag Asta og Alfred her;

www.astaogalfred.dk

Anmeld

22. august 2013

Anonym8827

Asta&Alfred skriver:

Ja det tager tid med håndstrik, hvilket er med til at gøre det mere unikt:-) Jeg har en stor gruppe dygtige "strikkedamer", som svinger strikkepindene på livet løs.

Du kan læse meget mere om filosofien bag Asta og Alfred her;

www.astaogalfred.dk

Jamen har de strikkedamer en uddannelse inde for det eller er det ren erfaring.? villle ønske jeg var god nok til at have et job som det i laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.