Håndstrikket baby- og børnetøj i SMUKSAK:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.590 visninger
15 svar
5 synes godt om
11. august 2013

Asta&Alfred

Jeg har her fra d. 1. august 2013 fået mit håndstrikkede baby- og børnetøj, under navnet "Asta & Alfred" i den skønneste butik i hjertet af Aarhus.

Butikken hedder Smuksak og er en hyggelig lille butik, hvor du finder et univers af skønne unikke ting til børn og voksne. Udover strik fra "Asta & Alfred" finder du lækre hjemmesko til de små, skønne jersey design, legetøj og andet tilbehør. Til mor er der fine smykker, fede grafiske print, puder og andre ting til hjemmet. Du kan læse mere om Smuksak her.

Er så glad, så vil lige dele det med jer Hvis du har lyst kan du se mit strik på www.astaogalfred.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

lhn89

Stort tillykke med det!  Det er virkelig også det fineste strik, som du har! Meget, meget lækkert! og smuksak har jo masser af ligende skønheder, så det vil helt sikkert passe rigtigt godt ind hos dem.

Venlig hilsen Louise - louisehartmann.dk

Anmeld

11. august 2013

Asta&Alfred

lhn89 skriver:

Stort tillykke med det!  Det er virkelig også det fineste strik, som du har! Meget, meget lækkert! og smuksak har jo masser af ligende skønheder, så det vil helt sikkert passe rigtigt godt ind hos dem.

Venlig hilsen Louise - louisehartmann.dk

Tusinde tak for de søde ord:-) Jeg håber også på at det er det helt rette element for mit strik.

Det er i øvrigt en super fin blog, du har:-)

Anmeld

11. august 2013

Lene Unik

Stort tillykke - hvor ser det bare godt ud. Og sikke et spændende koncept med den butik.

Anmeld

12. august 2013

Asta&Alfred

Lene Unik skriver:

Stort tillykke - hvor ser det bare godt ud. Og sikke et spændende koncept med den butik.

Tusinde tak  Jeg håber også at det bliver rigtig godt med mit strik i butikken. 

Anmeld

14. august 2013

KPMK

Stort tillykke - Det er også en rigtig fin butik, hvor dit fine strik passer godt ind:-)

Anmeld

14. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Asta&Alfred skriver:

Jeg har her fra d. 1. august 2013 fået mit håndstrikkede baby- og børnetøj, under navnet "Asta & Alfred" i den skønneste butik i hjertet af Aarhus.

Butikken hedder Smuksak og er en hyggelig lille butik, hvor du finder et univers af skønne unikke ting til børn og voksne. Udover strik fra "Asta & Alfred" finder du lækre hjemmesko til de små, skønne jersey design, legetøj og andet tilbehør. Til mor er der fine smykker, fede grafiske print, puder og andre ting til hjemmet. Du kan læse mere om Smuksak her.

Er så glad, så vil lige dele det med jer Hvis du har lyst kan du se mit strik på www.astaogalfred.dk

hvorfor i Århus! 

- Tillykke med det, rigtig fine ting du har!

Kan man bestille det via nettet ellet andet, Århus er jo et godt stykke væk. 

Anmeld

14. august 2013

Jenny12

Kender godt butikkern - men har desværre aldrig haft muligheden for at besøge den.

Min søn skal da klart eje en af dine elefanthuer, kan se jeg kan købe den på nettet

Anmeld

14. august 2013

Asta&Alfred

VråJepsen skriver:

hvorfor i Århus! 

- Tillykke med det, rigtig fine ting du har!

Kan man bestille det via nettet ellet andet, Århus er jo et godt stykke væk. 

Tusinde tak skal du have. Ja jeg har en web-shop, hvor man kan købe hele udvalget fra "Asta & Alfred". Du kan se web-shoppen her;

www.astaogalfred.dk

Og hvis det har interesse, kan du følge hvad der sker af nye tiltag på Facebook. Skal fx på marked i Odense i denne weekend.

www.facebook.com/astaogalfred

Anmeld

14. august 2013

Asta&Alfred

Jenny12 skriver:

Kender godt butikkern - men har desværre aldrig haft muligheden for at besøge den.

Min søn skal da klart eje en af dine elefanthuer, kan se jeg kan købe den på nettet

Elefanthuen er også et hit, da den sidder super godt og hvis man køber den lidt større kan den "vokse" med barnet og bruges over lang tid:-)

Ja du kan købe elefanthuen i web-shoppen her;

www.astaogalfred.dk/strikketelefanthue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.