Anden gang var jeg mere udslidt, da vi endelig kom til fødslen. Det er noget lidt andet at være gravid, når man har en lille størrelse fra før, som man også skal tage sig af og være sammen med, så man ikke bare kan komme hjem fra arbejde og lægge sig på sofaen, fordi det er det, man egentlig har behov for.
Da han først var født, var det ikke helt så overvældende som første gang, siden jeg vidste lidt, hvad jeg gik til - men det var næsten bedre, fordi jeg følte mig lidt tryggere og ikke var så bange for at gøre ting forkert.
Når man ser på sin første, kan man ikke forestille sig, at man kan blive lykkeligere. Bare vent til du ser på dine to børn sammen!
Det er hårdere, når man har to små, men jeg var i hvert fald roligere end med den første, og det overskud, som er, går helt naturligt til den store. Til gengæld var jeg især i starten konstant urolig for, om jeg klarede at give dem begge, den opmærksomhed, de havde brug for. Men efterhånden finder man rutiner og man holder jo lige så meget af den store, selvom man har fået en til.
Anmeld