Feber og tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Lukas&Liam<3

spj skriver:

Hvor er du sød at spørge

Han havde stadigvæk lidt feber i går og gider kun spise grød

I dag er der ingen feber og han virkede fuldstændig frisk, så han kom i dagpleje i morges med aftale om at dp mor skulle ringe hvis der blev noget. Hun skrev 11.30 at han sov og jeg har ikke hørt fra hende endnu, så går ud fra han stadigvæk sover

Lukas ville også kun ha mælk og grød
Når det er da dejligt, så er det nok overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

spj

Maria&Lukas skriver:

Lukas ville også kun ha mælk og grød
Når det er da dejligt, så er det nok overstået

Ja, det er rigtig dejligt. Han sover dog stadigvæk utroligt dårligt om natten, så jeg er helt kvæstet.

Hvordan går det med din søn?

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

spj skriver:

Ja, det er rigtig dejligt. Han sover dog stadigvæk utroligt dårligt om natten, så jeg er helt kvæstet.

Hvordan går det med din søn?

Han er stadig på pincelin, men han har vidst ikke ondt i ørene mere, han klager i hvertfald ikke over det, så han får ikke panodil mere. Nu er han bare blevet snottet og hoster meget. Så han vågner heletiden pga hosten /:

Anmeld

13. august 2013

spj

Maria&Lukas skriver:

Han er stadig på pincelin, men han har vidst ikke ondt i ørene mere, han klager i hvertfald ikke over det, så han får ikke panodil mere. Nu er han bare blevet snottet og hoster meget. Så han vågner heletiden pga hosten /:

Stakkels ham. Det er da godt nok en hård omgang. Håber snart han er frisk igen.

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

spj skriver:

Stakkels ham. Det er da godt nok en hård omgang. Håber snart han er frisk igen.

Ja, det er heldigvis første gang på hans 7 måneder

Anmeld

13. august 2013

Pikku Myy

Jeg fik en gang at vide af en børnesygeplejerske at det er en skrøne at børn får feber når de får tænder. I virkeligheden er det omvendt: Nye tænder har nemmere ved at trænge igennem når barnet har feber, og derfor dukker de ofte op i den forbindelse.

Anmeld

13. august 2013

spj

Pikku Myy skriver:

Jeg fik en gang at vide af en børnesygeplejerske at det er en skrøne at børn får feber når de får tænder. I virkeligheden er det omvendt: Nye tænder har nemmere ved at trænge igennem når barnet har feber, og derfor dukker de ofte op i den forbindelse.

Men hvor kommer feberen så fra når den nærmest kommer ud af den blå luft?

Anmeld

13. august 2013

Pikku Myy

spj skriver:

Men hvor kommer feberen så fra når den nærmest kommer ud af den blå luft?

Måske er din pige bare er helt almindelig syg? Jeg synes umiddelbart det er meget normalt at feber "kommer ud af den blå luft"/pludseligt når man er syg. Eller misforstår jeg dig?

Hvorfor skulle man få feber af at få tænder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.