Feber og tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. august 2013

spj

Hvor længe havde jeres børn feber i forbindelse med, at der kom nye tænder?

Min søn på 11 måneder har haft feber siden torsdag eftermiddag. Han er glad nok bare ekstrem træt og vil gerne putte (plejer han aldrig at gide). Jeg tror det er fordi der er tænder på vej, men er selvfølgelig ikke sikker.

Han er lige startet i dagpleje i mandags. Holdte ham selvfølgelig hjemme i fredags. Men håber han kan komme afsted på mandag, så han kan nå at blive kørt ind, inden jeg starter på arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Clisolka

spj skriver:

Hvor længe havde jeres børn feber i forbindelse med, at der kom nye tænder?

Min søn på 11 måneder har haft feber siden torsdag eftermiddag. Han er glad nok bare ekstrem træt og vil gerne putte (plejer han aldrig at gide). Jeg tror det er fordi der er tænder på vej, men er selvfølgelig ikke sikker.

Han er lige startet i dagpleje i mandags. Holdte ham selvfølgelig hjemme i fredags. Men håber han kan komme afsted på mandag, så han kan nå at blive kørt ind, inden jeg starter på arbejde.

Isabella havde feber i et par dage når der kom nye bisser 

Anmeld

10. august 2013

spj

Babymor2010 skriver:

Isabella havde feber i et par dage når der kom nye bisser 

Så er det ikke helt ualmindelig at have feber et par dage.
Var bare begyndt at tænke om det var noget andet.

Min datter på 3 havde kun feber en gang i forbindelse med tænder og det kom om eftermiddagen og var væk næste dag, hvor vi så også kunne se den nye tand.

Anmeld

10. august 2013

Clisolka

spj skriver:

Så er det ikke helt ualmindelig at have feber et par dage.
Var bare begyndt at tænke om det var noget andet.

Min datter på 3 havde kun feber en gang i forbindelse med tænder og det kom om eftermiddagen og var væk næste dag, hvor vi så også kunne se den nye tand.

Nej det er helt normalt  Det er jo forskelligt fra barn til barn hvordan de reagerer på tænder  Isabella fik helt røde kinder, feber og pivet i et par dage 

Anmeld

10. august 2013

EnSødMor

Et par dage før.. ;-) 

samtidig med at hun ikke rigtigt ville spise... ;-) 

håber snart der er kommet en eller flere ud, så feberen kan forsvinde igen. 

Anmeld

10. august 2013

Lukas&Liam<3

Mener at de siger 3 dage og hvis ikke det er overstået skal man vidst lige ringe til lægen. Er ikke sikker, synes bare jeg har læst det et sted. for det snart er ovre, Det er så synd. Lukas har 4 tænder på vej i overmunden + mellemøresbetændelse. Øvøv.

Anmeld

11. august 2013

spj

Frk-S skriver:

Et par dage før.. ;-) 

samtidig med at hun ikke rigtigt ville spise... ;-) 

håber snart der er kommet en eller flere ud, så feberen kan forsvinde igen. 

Ja, han spiser heller ikke helt som han plejer.

Håber jeg også der snart gør. Feberen er faldt i dag, men der er stadigvæk lidt. Åh hvor er det svært i forhold til om han skal i dagpleje i morgen.

Anmeld

11. august 2013

spj

Maria&Lukas skriver:

Mener at de siger 3 dage og hvis ikke det er overstået skal man vidst lige ringe til lægen. Er ikke sikker, synes bare jeg har læst det et sted. for det snart er ovre, Det er så synd. Lukas har 4 tænder på vej i overmunden + mellemøresbetændelse. Øvøv.

Åh stakkels lillemanden. Det er bare ikke sjovt, at være syg samtidig. Det er da bare super hårdt.
Håber snart han er frisk igen.

Anmeld

11. august 2013

Lukas&Liam<3

spj skriver:

Åh stakkels lillemanden. Det er bare ikke sjovt, at være syg samtidig. Det er da bare super hårdt.
Håber snart han er frisk igen.

Hvordan går det med din søn?

Anmeld

12. august 2013

spj

Maria&Lukas skriver:

Hvordan går det med din søn?

Hvor er du sød at spørge

Han havde stadigvæk lidt feber i går og gider kun spise grød

I dag er der ingen feber og han virkede fuldstændig frisk, så han kom i dagpleje i morges med aftale om at dp mor skulle ringe hvis der blev noget. Hun skrev 11.30 at han sov og jeg har ikke hørt fra hende endnu, så går ud fra han stadigvæk sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.