Man kan så hurtigt blive misforstået i dette forum & nogle folk er lidt hurtige dømmende..
Tak for dit svar, kan godt forstå dig, min veninde er Også selv lidt på den måde..
Det er rigtig træls i perioder, men desværre er det sådan det er nogle gange... ;-)
Men jeg har hellere aldrig målt mit barn op mod andre, har ogsåawlv fravalgt en mødregruppe pga det var det eneste de gik op i... Så jeg ville bestemt ikke kalde mig selv for usmagelig/ på samme måde da jeg istedet tager afstand fra den slags..
Jeg startede denne tråd for at få råd og vejledning til at kunne konfrontere min veninde uden at gøre hende vred eller andet.. 

tak fordi du læser det rigtige jeg skriver
Det er træls at få smidt i hovedet, at man er usmagelig ligefrem....
Men ja, det er som sådan ikke et problem for mig, eller noget jeg ligger søvnløs over, men ville bare skrive til dig, at jeg engang imellem kan have det lige som dig 
Jeg ved ikke hvad man kan give af råd, andet end, at lægge den anden kind til... hvordan din veninde reagerer på dine videoer på være hendes sag... hun er nok bare usikker på, om hendes barn nogensinde kommer til at være den dygtigste til noget (hvilket han/hun selvfølgelig gør) og så gør det nok lidt ondt at se andres børn bare fare derudaf i udviklingen 
Mht. min veninde, så er det bare sådan hun er som person
Hun gør det ikke kun når vi snakker om vores børn, men bare sådan generelt... hvis jeg fortæller noget, så skal hun liiige toppe det, eller være sikker på, at jeg ikke mener, at det er noget hun ikke gør/kan finde ud af el. lign. Tror det er et tegn på usikkerhed..... og det jeg mente med "så lad mig dog for fanden fortælle om min stolthed osv." i min andet indlæg, var at jeg synes man som veninder skal lytte og respondere til hinandens fortællinger (hvad det end måtte være om) uden at skulle trumfe, eller fortælle noget tilbage lige bagefter, for at "blære sig" eller lign. Man kan jo nøjes med at sige" Okay, det var da flot!" eller noget der minder om det....