Hej 
jeg har denne veninde som også har barn, hendes barn er dog 1 måned ældre end min.. - Hun har altid gjort klart at hun ikke er som andre, at hun er ligeglad med hvad børn kan hvornår og hvordan...
Mit barn har altid være langt fremme, hvorimod hendes er bagud... Da min pige lærte at kravle, slettede hun mig som ven på facebook efter en video af det, hendes undskyld for det var at " det var en fejl" mit barn lærte så at gå langs vægge og igen lagde jeg en video ud, da hele min familie bor i den anden ende af landet gør jeg det, for ellers modtager jeg beskeder hele tiden.. ;-) Efter den video blev jeg så blokeret af hende... Hmm?! Hun mener stadig at det intet har med det at gøre... Nu er hun så selv begyndt at kæmpe helt vildt for at lære hendes barn at gå... Hun lyver for mig om hvad hendes barn kan i håb om at gøre mig jaloux, men jeg er ligeglad med hvor hurtig børn er, jeg har ikke tvunget min til noget som helst..
Jeg tænker bare; hvorfor skal man gå og være jaloux?? - Ja jeg forstår det simpelthen ikke... ;( Jeg kunne komme med mange flere episoder, hvor hun konstant prøver at være som os... Jeg er træt af det og forstår ikke hvorfor man ikke bare kan acceptere sine børn som de er.. ;(
andre der kender til det? Og hvad gør i for at skubbe det væk?
Anmeld