Endnu en om opfriskning af teaktræs møbel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Ja, det pynter næsten altid med lidt opfriskning!

Må jeg forresten lige spørge dig om, hvor du har købt dit verdenskort henne? Det er godt nok ikke mig der leder, men kender en som ønsker sig et

Det har jeg købt af en kollegas far, men jeg har set flere kort hos det par i Tversted der har en antikvitets forretning. Et bøssepar, der var med i skattejægerne - hvis det siger dig noget? Ellers kig på Frou-frou.dk de har også af og til kort. De har iøvrigt nogle super fede ting! Min eks og jeg havde et kæmpe reklameskilt derfra, mega fedt, men de mistede jeg i "skilsmissen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Savannah

Mamalou skriver:

Du får lige et link fra en anden tråd jeg oprettede, da jeg det var færdigt med bordet: https://www.baby.dk/debat/210666pi1/kreativ/opfriskning-af-teaktraes-moebler---.aspx

Kan desværre ikke gøre det blåt

Den lille kommode har jeg købt på dba.dk og de andre har jeg været så heldige at få foræret. Eller mine spisebordsstole er købt på lauritz.com

Jeg ville kigge på dba.dk og guloggratis.dk - eller på nogle af alle de forskellige markeder, der er her i løbet af sommeren, øhh... som desværre snart er forbi.  Hold dig fra de mere moderne butikker, som sælger retromøbler, de tager en halv arm 

Mange tak!
Jeg vil holde øje på nettet - og holder mig langt væk fra den slags butikker, synes simpelthen det er vanvid at tage SÅ mange penge for gamle, brugte ting.
Jeg venter på det rette tilbud

Anmeld

10. august 2013

Mamalou

Sally-Slingshot skriver:

Mange tak!
Jeg vil holde øje på nettet - og holder mig langt væk fra den slags butikker, synes simpelthen det er vanvid at tage SÅ mange penge for gamle, brugte ting.
Jeg venter på det rette tilbud

Lige præcis! Der er en del butikker i nordjylland, men jeg har kun kigget, for de har været rigtig dyre.

Hvor i landet bor du? 

Anmeld

10. august 2013

Sitrani

Mamalou skriver:

Så har jeg været i gang igen. Denne gang med en mini kommode, der har fået malet skufferne. Jeg er selv godt tilfreds - hvad synes I tøser? 

God lørdag!

Vh. Louise

Er vild med den!!!

Bare jeg selv havde overskud til sådan noget... ejer godt nok ikke nogle retro/antik-møbler (vi kører mest ikea og idémøbler herhjemme) og går desværre for lidt på loppemarked til, at kunne opsnuse nogen

Men wow, den er blevet smart! Og så med fuglene ovenpå... det ser fedt ud

Anmeld

10. august 2013

Mamalou

STN skriver:

Er vild med den!!!

Bare jeg selv havde overskud til sådan noget... ejer godt nok ikke nogle retro/antik-møbler (vi kører mest ikea og idémøbler herhjemme) og går desværre for lidt på loppemarked til, at kunne opsnuse nogen

Men wow, den er blevet smart! Og så med fuglene ovenpå... det ser fedt ud

Tusind tak!

Det kan selvfølgelig være lidt udfordrende at lede efter den slags møbler, men det synes jeg også er lidt hyggeligt Det er nok lidt en hobby jeg har

Anmeld

10. august 2013

Sitrani

Mamalou skriver:

Tusind tak!

Det kan selvfølgelig være lidt udfordrende at lede efter den slags møbler, men det synes jeg også er lidt hyggeligt Det er nok lidt en hobby jeg har

Altså hvis jeg ikke havde et arbejde, så havde jeg også lavet sådan noget, det er helt sikkert!! For elsker faktisk at være kreativ, og få gamle ting til, at se nye ud, men synes bare lige nu, at arbejde, barn og hjem tager al min tid

Anmeld

10. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Mamalou skriver:

Så har jeg været i gang igen. Denne gang med en mini kommode, der har fået malet skufferne. Jeg er selv godt tilfreds - hvad synes I tøser? 

God lørdag!

Vh. Louise

Ej hvor ser det godt ud....

her er hjemmet også fyldt med gamle teaktræs møbler, men de er malet helt hvide.. De har stået i mit barndomshjem.... Samt vi har fundet tre af de gamle skrå køkkenskabe og malet hvide og bruger dem i spisestuen til glas osv.... 

Elsker bare gamle møbler....

Anmeld

11. august 2013

Mamalou

Mathias Villads skriver:

Ej hvor ser det godt ud....

her er hjemmet også fyldt med gamle teaktræs møbler, men de er malet helt hvide.. De har stået i mit barndomshjem.... Samt vi har fundet tre af de gamle skrå køkkenskabe og malet hvide og bruger dem i spisestuen til glas osv.... 

Elsker bare gamle møbler....

Billeder billeder billeder  

Anmeld

11. august 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det har jeg købt af en kollegas far, men jeg har set flere kort hos det par i Tversted der har en antikvitets forretning. Et bøssepar, der var med i skattejægerne - hvis det siger dig noget? Ellers kig på Frou-frou.dk de har også af og til kort. De har iøvrigt nogle super fede ting! Min eks og jeg havde et kæmpe reklameskilt derfra, mega fedt, men de mistede jeg i "skilsmissen"

Ok, dem har jeg set flere gange i tv  Synes også bare at det må være lidt kedeligt at købe kortet i Ikea, så har det lidt mere sjæl at købe et gammelt et. Jeg kender godt frou-frou.dk og ja de har rigtig mange fine ting - tror jeg har kigget på eventyrlamper derinde

Anmeld

11. august 2013

Savannah

Mamalou skriver:

Lige præcis! Der er en del butikker i nordjylland, men jeg har kun kigget, for de har været rigtig dyre.

Hvor i landet bor du? 

Jeg bor mellem Århus og Randers, så her er også masser af genbrugsbutikker, men der er langt mellem guldet - især når jeg ikke vil give en formue for et bord der skal restaureres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.