Endnu en om opfriskning af teaktræs møbel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Vil gerne have skiftet vores egetræs ud med gamle møbler .. Men det må blive med tiden

også nogle du har malet eller ? Ser også fedt ud med f.eks tapet

Jeg har et spisebord, hvor bordpladen er malet med sort lak og en kommode hvor øverste del også er malet med sort lak, så passer det lidt sammen Jeg skal ikke have mere teaktræ i stuen, for så er jeg bange for at det bliver for mormor, resten er nye møbler  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Mamalou

Sally-Slingshot skriver:

Super cool, er selv helt vild med gamle teaktræs møbler. Er det ikke dig har det spisebord med den sorte bordplade, hjemmemalet? :-)

Takker!

Jo lige præcis - og en kommode, hvor "toppen" også er malet med sort lak. Det var første projekt, nu er det andet overstået og jeg er faktisk stadig ikke færdig med min stue. Det kan være jeg når det inden et års dagen den 15. september

Anmeld

10. august 2013

Mamalou

simone91 skriver:

Hvor ser det fedt ud!

Tusind tak!

Anmeld

10. august 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Jeg har et spisebord, hvor bordpladen er malet med sort lak og en kommode hvor øverste del også er malet med sort lak, så passer det lidt sammen Jeg skal ikke have mere teaktræ i stuen, for så er jeg bange for at det bliver for mormor, resten er nye møbler  

Ja det kan bestemt blive for tungt . Det er fedt med blandet . Så det bliver nyt og gammel . Og med personligt præg .

egenligt sjovt som de gamle møbler er in igen 

Anmeld

10. august 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Så har jeg været i gang igen. Denne gang med en mini kommode, der har fået malet skufferne. Jeg er selv godt tilfreds - hvad synes I tøser? 

God lørdag!

Vh. Louise

Det ser da super fedt ud! Men jeg kunne nu også godt lide den som den stod før

Anmeld

10. august 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Ja det kan bestemt blive for tungt . Det er fedt med blandet . Så det bliver nyt og gammel . Og med personligt præg .

egenligt sjovt som de gamle møbler er in igen 

Lige præcis. Det er lidt sjovt med de gamle møbler, denne kommode har jeg måtte betale 500 kr for - det er alligevel lidt vildt. Men den havde lige størrelsen, så der var sådan det blev.

Anmeld

10. august 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Det ser da super fedt ud! Men jeg kunne nu også godt lide den som den stod før

Takker

Det kunne jeg også, men synes alligvel at jeg godt kunne bruge lidt farve i stuen

Anmeld

10. august 2013

Savannah

Mamalou skriver:

måmåjje

Takker!

Jo lige præcis - og en kommode, hvor "toppen" også er malet med sort lak. Det var første projekt, nu er det andet overstået og jeg er faktisk stadig ikke færdig med min stue. Det kan være jeg når det inden et års dagen den 15. september

Fedt, må jeg se? :-D drømmer selv om sådan et spisebord (mest om et wegner, men det bliver først når børnene er store ;-))
Hvor køber du møblerne? Har kigget på lauritz, men ellers er jeg blank.

Anmeld

10. august 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Takker

Det kunne jeg også, men synes alligvel at jeg godt kunne bruge lidt farve i stuen

Ja, det pynter næsten altid med lidt opfriskning!

Må jeg forresten lige spørge dig om, hvor du har købt dit verdenskort henne? Det er godt nok ikke mig der leder, men kender en som ønsker sig et

Anmeld

10. august 2013

Mamalou

Sally-Slingshot skriver:

Fedt, må jeg se? :-D drømmer selv om sådan et spisebord (mest om et wegner, men det bliver først når børnene er store ;-))
Hvor køber du møblerne? Har kigget på lauritz, men ellers er jeg blank.

Du får lige et link fra en anden tråd jeg oprettede, da jeg det var færdigt med bordet: https://www.baby.dk/debat/210666pi1/kreativ/opfriskning-af-teaktraes-moebler---.aspx

Kan desværre ikke gøre det blåt

Den lille kommode har jeg købt på dba.dk og de andre har jeg været så heldige at få foræret. Eller mine spisebordsstole er købt på lauritz.com

Jeg ville kigge på dba.dk og guloggratis.dk - eller på nogle af alle de forskellige markeder, der er her i løbet af sommeren, øhh... som desværre snart er forbi.  Hold dig fra de mere moderne butikker, som sælger retromøbler, de tager en halv arm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.