hvad bruger i, i gennemsnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Juliekp

Maria&Lukas skriver:

Man får hurtig brugt alt for mange penge. Gjorde jeg også lidt de første 6 måneder da jeg fik fuld løn

Det gør man nemlig. Hendes tøj er især dyrt, da jeg elsker at købe tøj til hende fra Magasin  

Men det er jo hvad man gør det til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Lukas&Liam<3

Juliekp skriver:

Det gør man nemlig. Hendes tøj er især dyrt, da jeg elsker at købe tøj til hende fra Magasin  

Men det er jo hvad man gør det til.

Jeg hader magasin /: synes det er virkelig stressende, kommer kun derind i januar fordi de har så mange gode tilbud det minder mig om jeg har et gavekort på 1000kr som nok snart udløber

Anmeld

9. august 2013

Mum33

Anonym skriver:

hej piger

jeg er ano, da jeg har familie og venner herinde der ikke ved at jeg er gravid

mit spørgsmål lyder, hvor mange penge bruger i, i gennemsnit om måneden på jeres nyfødte og til de er et år? her tænker jeg bleer, tøj osv. og hvis i ikke ammer, hvor meget bruger i så på modermælkserstatning?

på forhånd tak

Han koster nok mellen 500-1000 kr hver mdr alt efter hvor meget tøj der ryger i kurven

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

1000 tak for jeres svar (:

vi har nemlig heller ikke alverden at gøre med, da kæresten er studerende og jeg selv er elev (:

tror også jeg selv vil lave mos og sådan, hvis i har nogle gode opskrifter er i velkomne til at skrive dem

tak for de gode råd med hvor det er billigt at købe bleer og vådservietter

det tøj, vi indtil videre har købt, har vi købt brugt - tror der er to nye bodyer fra h&m, men ellers er det brugt, der fik vi en masse tøj for 200 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.