Husmoderråd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Flødebollen

PT skriver:

Jeg har fået kul karrysauce på min køkkenbordplade og kan nu ikke få det af

Er der en af jer, der evt har nogle husmoderråd, der kan bruges til at få det af?

Alt hjælp modtages med taknemmelighed.

Hav en god dag

Elsker karry, men af samme årsag hader jeg det.

Det er som om, det er ætsende eller sådan noget.. Shit, jeg har været frustreret mange gange over det der.. Så jeg følger spændt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

serinasmor

PT skriver:

Ja karry er virkelig noget forfærdeligt noget - og netop derfor skal man IKKE lægge skeer mm på bordet, når man laver mad

Jeg har taget et billede af selve pletten og et af bordpladen fra siden - måske du så kan bedømme, hvad det er

av !

Det ligner solid marmor ... hvilket er skidt for dig desværre... Marmor kan ikke tåle syre som fx rødvin og forskellige madvarer... det trænger langt ind i bordpladen fordi det går i forbindelse med kalket i stenen..

Jeg ville nok overveje klorin ...

Anmeld

9. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
serinasmor skriver:

av !

Det ligner solid marmor ... hvilket er skidt for dig desværre... Marmor kan ikke tåle syre som fx rødvin og forskellige madvarer... det trænger langt ind i bordpladen fordi det går i forbindelse med kalket i stenen..

Jeg ville nok overveje klorin ...

Det er ikke marmor men en slags træ med noget overflade noget på (ja, jeg har rigtig meget forstand på sådan noget )

Hmm må prøve klorin.

Tak for svar og hjælp

Anmeld

9. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Bak skriver:

Cilit bang har virket her Der er også klor i. Men pas på, det er noget krads noget

Tak for svar. Det må jeg prøve - er ved at være desperat

Anmeld

9. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Kathepige skriver:

Elsker karry, men af samme årsag hader jeg det.

Det er som om, det er ætsende eller sådan noget.. Shit, jeg har været frustreret mange gange over det der.. Så jeg følger spændt med

Kom også i aftes i tanke om, hvorfor jeg så sjældent laver karry

Jeg skal nok melde tilbage, når og hvis jeg finder noget, der kan tage det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.