Opfindelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
15 svar
3 synes godt om
9. august 2013

Flødebollen

Hej ladies!

Hvis nu, man har en rigtig god idé, som umiddelbart ikke virker til at eksistere allerede - hvordan i alverden kommer man videre derfra?

Jeg har den her, synes jeg selv, geniale idé som f.eks. rigtig mange vin-elskere vil få megen gavn af - og jeg har allerede tænkt i design og så videre..

Hjælp en lidt skør kvinde, som har lidt sommerfugle i maven over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Dot D

Patentkontoret....

Eller få fat i nogen, der hjælper iværksættere, de plejer at have mange gode råd. Tror der er sådanne folk i de fleste større byer. I Randers er der nogle aftener engang i mellem for iværksættere, hvor de kan få en masse info - måske der er lignende i nærheden af dig

Anmeld

9. august 2013

DinNabo

Du skal søge paten på opfindelsen. Se fx her http://www.rettigheder.dk/laes_om_patenter

mvh

Anja

Anmeld

9. august 2013

Flødebollen

DinNabo skriver:

Du skal søge paten på opfindelsen. Se fx her http://www.rettigheder.dk/laes_om_patenter

mvh

Anja

Det koster jo en bondegård at få patent på noget ???!?!

Anmeld

9. august 2013

Dot D

Kathepige skriver:

Det koster jo en bondegård at få patent på noget ???!?!

Ja, det er dyrt, men hvis din idé er god, så tjener det sig ind, at have sikret sig mod kopiering

Anmeld

9. august 2013

Mumto3

Du skal til iværksættermøde eller have fat i en business Angel. De er gode til at vurdere om der er fremtid i opfindelsen.

Anmeld

9. august 2013

Flødebollen

Mumto3 skriver:

Du skal til iværksættermøde eller have fat i en business Angel. De er gode til at vurdere om der er fremtid i opfindelsen.

En business Angel???

Anmeld

9. august 2013

Flødebollen

Dot D skriver:

Ja, det er dyrt, men hvis din idé er god, så tjener det sig ind, at have sikret sig mod kopiering

Jo jo - det kan jeg godt se, men hvor i alverden skal jeg dog få alle de penge fra -

Anmeld

9. august 2013

Mumto3

Kathepige skriver:

En business Angel???

Det er sussesfulde forretningsfolk som investere nogle af de penge de har tjent på deres egen virksomhed i projekter som dit. Det første de vil bede dig om at lave er en forretningsplan.

Anmeld

9. august 2013

Dorthe1986

Kathepige skriver:

Jo jo - det kan jeg godt se, men hvor i alverden skal jeg dog få alle de penge fra -

Jamen du skal have fat i nogle rådgivere. Som kan råde iværksættere og vurdere om der er grobund for din opfindelse.og så kan man jo gå videre til banken :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.