Køb og salg ... En lille undring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

bøllen

B&J skriver:

det er bare ikke okay, for det ender med til sidste når man gerne vil købe eller sælge noget jamen så kan man ikke stole på nogle det er så super træls....

Men dog ved jeg at du Bøllen, du er 100% en super køber og sælger

Tak for de søde ord bliver så gal måske jeg selv sætter en ære i det bare SKAL være iorde. Er så træt af folk der pisser på en og de aftaler man har. Hader når folk ikke melder tilbage på en henvendelse. Syntes det er så dårlig. Og man ender som du siger med at ikke stole på folk mere. Det jo trælst for dem som er fair ( køber )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

B&J

bøllen skriver:

Tak for de søde ord bliver så gal måske jeg selv sætter en ære i det bare SKAL være iorde. Er så træt af folk der pisser på en og de aftaler man har. Hader når folk ikke melder tilbage på en henvendelse. Syntes det er så dårlig. Og man ender som du siger med at ikke stole på folk mere. Det jo trælst for dem som er fair ( køber )

jaaa nemlig det er så super træls .. men ja kender det desværre, og jeg tænker som køber ind imellem syntes det er svært at tænke skal jeg stole på denne person jeg skal overføre mine penge til det er ikke sjovt med den tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.