Køb og salg ... En lille undring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

bøllen

Dut-ugle skriver:

Jeps det er på secondsale. de fleste ser ikke ud til at have en baby.dk profil, men har da oplevet en enkelt herfra baby der ikke har meldt tilbage

Det er godt nok trælst hende her har profil herinde . så blev man da endnu en erfarring rigere . Undre mig folk kan få sig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
bøllen skriver:

Det er godt nok trælst hende her har profil herinde . så blev man da endnu en erfarring rigere . Undre mig folk kan få sig til det

Man kan da kun håbe at dem der laver sådanne numre, sidder med meget røde ører

Anmeld

9. august 2013

Kløver

Jeg synes generelt der kunne være mere pli mellem køber og sælger, så alke parter ikke spilder tiden, feks er der bla grupper med køb og salg i forskellige byer, og så først når man får adressen finder man ud af man skal køre 20-50 km uden for den by for at hente, og er både dyrt i benzin og tager lang tid, og ville man gerne ha vidst på forhånd.
At folk som du skriver, er ærlige så man ingen venter forgæves på ting der ikke bliver betalt eller afhentet, eller at sælger er hjemme på aftalte tidspunkt
Har også været udenfor folk har solgt defekte varer, og bagefter prøvet at sælge det til andre, eller man har modtaget beskidte og i få tilfælde direkte ulækrer varer

Generel pli om ærlighed og aflevere tingene i en stand man selv ønskede, og at man byder fair eller sætter tingenes pris fair, så for nylig en som ville have 50kr for en brugt barnevognskæde hvor dyrene var pillet af, så i bund og grund 50kr for en brugt snor

Anmeld

9. august 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Jeg synes generelt der kunne være mere pli mellem køber og sælger, så alke parter ikke spilder tiden, feks er der bla grupper med køb og salg i forskellige byer, og så først når man får adressen finder man ud af man skal køre 20-50 km uden for den by for at hente, og er både dyrt i benzin og tager lang tid, og ville man gerne ha vidst på forhånd.
At folk som du skriver, er ærlige så man ingen venter forgæves på ting der ikke bliver betalt eller afhentet, eller at sælger er hjemme på aftalte tidspunkt
Har også været udenfor folk har solgt defekte varer, og bagefter prøvet at sælge det til andre, eller man har modtaget beskidte og i få tilfælde direkte ulækrer varer

Generel pli om ærlighed og aflevere tingene i en stand man selv ønskede, og at man byder fair eller sætter tingenes pris fair, så for nylig en som ville have 50kr for en brugt barnevognskæde hvor dyrene var pillet af, så i bund og grund 50kr for en brugt snor

Lyder til du har haft dårlige oplevelser som køber. Selvfølgelig gælder det begge veje. Det er trælst både som køber & sælger at bruge unødvendigt tid / kræfter på useriøse folk.

Heldigvis har jeg som køber kun oplevet postive handler. Men desværre som sælger LANGT fra.

Anmeld

9. august 2013

Kløver

bøllen skriver:

Lyder til du har haft dårlige oplevelser som køber. Selvfølgelig gælder det begge veje. Det er trælst både som køber & sælger at bruge unødvendigt tid / kræfter på useriøse folk.

Heldigvis har jeg som køber kun oplevet postive handler. Men desværre som sælger LANGT fra.

Har haft en del og også blevet snydt en del, men ja alle burde opføre sig pænt

Anmeld

9. august 2013

Chris86

bøllen skriver:

Over folks manglende pli . 

jeg har / havde en handel med en herinde fra ( via secondsale ) som skulle købe noget tøj. Tøjet er lagt fra til d 20. Men pengene kommer ikke. Henvender mig til køber som undskylder , spørg om vi lige kan udskyde det nogle dage ( d 1 ) siger ok , om hun er sikker på køb . Ja er svaret. Jeg har nu intet hørt fra køber trods flere henvendelser.

er det bare mig eller  hvad sker der for køb & salg. Oplever så tit dette. Fair nok folk fortryder men for  Hav sku da nosser til at melde fra. Armen hvad sker der med den helt alm pli og høflighed over for modpart 

Oplever lignende og det et pænt træls!

Anmeld

9. august 2013

bøllen

Chris86 skriver:

Oplever lignende og det et pænt træls!

ski så trælst

men sådan er det vel , desværre 

Anmeld

9. august 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Har haft en del og også blevet snydt en del, men ja alle burde opføre sig pænt

Pisse trælst - det jo ikke ligefrem noget der øger lysten til at handle . Er stor fortaler for genbrug . Men ih hvor ville det være skønt med lidt pli og god opførsel 

Anmeld

9. august 2013

B&J

det er bare ikke okay, for det ender med til sidste når man gerne vil købe eller sælge noget jamen så kan man ikke stole på nogle det er så super træls....

Men dog ved jeg at du Bøllen, du er 100% en super køber og sælger

Anmeld

9. august 2013

Kløver

bøllen skriver:

Pisse trælst - det jo ikke ligefrem noget der øger lysten til at handle . Er stor fortaler for genbrug . Men ih hvor ville det være skønt med lidt pli og god opførsel 

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.