facebook-dyr?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

wamse

Jeg har også et par venner, som har profiler til deres dyr. Tror det bruges både som en ekstra spilleprofol, men også i et fællesskab med andre dyreejere Jeg har helt ærligt ikke tænkt noget som helst om det, hver mand sine lyster/behov/valg. 

I forhold til at man opretter en profil til ens yngre børn, tja det kunne jeg nu egentligt godt finde på 

Min datter er 7, og jeg har en ekssvigerfamilie, som ville kunne følge hende på den måde, og jeg ville lave profilen max lukket. Hendes far ville også kunne følge hende på den måde  I og med, at hun ikke kan stave/læse, så er profilen egentligt en fotoprofil, og hun ville nok også få lov til at spille bestemte spil på profilen, når jeg er der ved siden af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

raca

det kan være samrt at havde 2 profiler der ikke er venner med hinannen, for så kan man se hvad der er synligt for ikke venner.

det kan være forde man enten går til hundetræning og gerne vil holde kontakten med dem man møder i kluppen, og til stævner ved lige, sådan i eret hunde messigt øje med, måske til avl ol. men ikke ønsker at de rodes ind i det liv der foregår via ens normale liv.

en katte side kan jo også være til avl og til at holde kontanken med potentielle kunder ved lige osv.

altås jeg finder de ikke så mærkelligt men en måde at holde den sosiale kreds man færdes i både via nettet men også via stævner/udstillinger og træning adskildt. såleds man bevare kontaknten til dem på et proffsisonelt plant.

flere bosteder  for handicappede har jo også en profil, på FB såden medarbejderne ikke bliver venner med deres brugere men således at brugerne bliver venner med stedet  så der har man også en FB profil i forbindelse med arbejdet.

det er også kendt når man spiller online spil.. så har man et spille-navns-profil og ens familie profil.

Anmeld

9. august 2013

FrkRaarup

wamse skriver:

Jeg har også et par venner, som har profiler til deres dyr. Tror det bruges både som en ekstra spilleprofol, men også i et fællesskab med andre dyreejere Jeg har helt ærligt ikke tænkt noget som helst om det, hver mand sine lyster/behov/valg. 

I forhold til at man opretter en profil til ens yngre børn, tja det kunne jeg nu egentligt godt finde på 

Min datter er 7, og jeg har en ekssvigerfamilie, som ville kunne følge hende på den måde, og jeg ville lave profilen max lukket. Hendes far ville også kunne følge hende på den måde  I og med, at hun ikke kan stave/læse, så er profilen egentligt en fotoprofil, og hun ville nok også få lov til at spille bestemte spil på profilen, når jeg er der ved siden af. 

Dem jeg har set har intet med avl at gøre. eller salg.

Om med børn tænker vi på babyer og ufødte børn.

Som jeg skrev ønsker jeg ikke at træde nogen over tærene. Undrede mig bare.

Anmeld

9. august 2013

Victoria2013

Altså vi har en FB-profil til et af vores tøjdyr (vi har ingen kæledyr)... kæresten bruger vist mest profilen til at spille spil med dog, især da dette tøjdyr ellers holder meget af at sove

Anmeld

9. august 2013

FrkRaarup

raca skriver:

det kan være samrt at havde 2 profiler der ikke er venner med hinannen, for så kan man se hvad der er synligt for ikke venner.

det kan være forde man enten går til hundetræning og gerne vil holde kontakten med dem man møder i kluppen, og til stævner ved lige, sådan i eret hunde messigt øje med, måske til avl ol. men ikke ønsker at de rodes ind i det liv der foregår via ens normale liv.

en katte side kan jo også være til avl og til at holde kontanken med potentielle kunder ved lige osv.

altås jeg finder de ikke så mærkelligt men en måde at holde den sosiale kreds man færdes i både via nettet men også via stævner/udstillinger og træning adskildt. såleds man bevare kontaknten til dem på et proffsisonelt plant.

flere bosteder  for handicappede har jo også en profil, på FB såden medarbejderne ikke bliver venner med deres brugere men således at brugerne bliver venner med stedet  så der har man også en FB profil i forbindelse med arbejdet.

det er også kendt når man spiller online spil.. så har man et spille-navns-profil og ens familie profil.

Men ejer og dyrs profiler er venner.

De profiler jeg har set med dyr er det kun updateringer om dyret. Feks. havde den ene kat fået nyt kradsetræ osv.

Forstår godt det med avl osv., men mon ikke profilen hedder noget med navnet på kendlen, eller avleren?
Disse sider har jeg set og dem syns jeg er smart.

Men en profil til mit dyr der kun handler om mit dyr, forstår jeg ikke. Men det er bare mig.

Som sagt er dette ikke for at træde nogen over tærene.

Anmeld

9. august 2013

FrkRaarup

NinaNymannMadsen skriver:

åh jeg kender mange der har deres dyr på face.
kan så godt forstå hvis det er med henblik på for fremtidige købere hvis man har hvalpe eller killinger til salg så de jo kan følge med i hvordan det går hvalpene og killingerne.

det er sku lidt sjovt. men fatter det ikke.

heller ikke dem der har til deres små spædbørn eller ufødte børn. 7

mine piger skal sku ikke ha facebook før de bliver større og selv kan styrre det.

dog havde vi faktis snakket om at den store skulle ha en hun er lige blevet 4 men jeg syntes ikke hun er stor nok endnu.

4 år og facebook ?

Sorry, men det fatter jeg ikke!

Vores er 7, og syns bestemt han er for lille!

I øvrigt er der jo også en grund til at alderen er sat som den er

Anmeld

9. august 2013

Wimmie

FrkRaarup skriver:

Facebook-profiler til sine husdyr - jeg må le!
Hvad fanden foregår der?

Har en bekendt der har en facebookprofil til sin hund. Har nu set flere der har profiler til sine katte.

Håber ikke jeg træder nogen over tæerene

Mangler i øvrigt en kategori der hedder: VRØVL

En profil synes jeg også er meget fjollet, men det kan være smart at oprette en gruppe for dem der gider at følge med i kæledyret eller babyens liv

Jeg har oprettet en lukket gruppe med min datters navn for familie og venner, så de kan følge med og se billeder/videoer uden at jeg behøver at spamme min egen FB-væg hele tiden
Der er jo mange der ikke gider at kigge babybilleder (og kæledyrsbilleder) så på den måde synes jeg det er smart 

Anmeld

9. august 2013

FrkRaarup

Wimmie skriver:

En profil synes jeg også er meget fjollet, men det kan være smart at oprette en gruppe for dem der gider at følge med i kæledyret eller babyens liv

Jeg har oprettet en lukket gruppe med min datters navn for familie og venner, så de kan følge med og se billeder/videoer uden at jeg behøver at spamme min egen FB-væg hele tiden
Der er jo mange der ikke gider at kigge babybilleder (og kæledyrsbilleder) så på den måde synes jeg det er smart 

Jo jo, det kan jeg godt se.

Men jeg syns også bare der er KÆMPE forskel på gruppe og profil.

Anmeld

9. august 2013

Majbrit P

Kan ikke se problemet i det?

personligt har jeg selv en profil til min hund.

Og der bliver alle fra konkurrencer og udstillingerne og folk jeg kender igennem min hund tilføjet. Samt folk der har hunde vi møder der også har deres egen profil. Jeg har ikke lyst til at folk fra udstillinger mm. på min privat profil. 

Det er ikke kun "for sjov". Det er til at tilføje alt med ens hund som andre hundeejer interessere sig for. 

Anmeld

9. august 2013

wamse

FrkRaarup skriver:

Dem jeg har set har intet med avl at gøre. eller salg.

Om med børn tænker vi på babyer og ufødte børn.

Som jeg skrev ønsker jeg ikke at træde nogen over tærene. Undrede mig bare.

Det tror jeg da bestemt heller ikke at du ville 

Det med at børn får en profil, var heller ikke møntet på dig, men det er nævnt i andre indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.