Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HAHAH den har jeg godt nok ikke hørt før..! Hvor "fjollet"
Og så ryster jeg lidt på hoved af en på vejen der har sine hunde på sit dørskilt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Problembarnet skriver: HAHAH den har jeg godt nok ikke hørt før..! Hvor "fjollet" Og så ryster jeg lidt på hoved af en på vejen der har sine hunde på sit dørskilt...
HAHA! Vi har fået en støvsuger, han hedder Walter. Mon vi også skal have ham på døren
TS: Jeg har set en gravid som har lavet en profil til sit ufødte barn, hvor "barnet" så siger at han aldrig vil have noget med sin far at gøre
-Sigrid- skriver: HAHA! Vi har fået en støvsuger, han hedder Walter. Mon vi også skal have ham på døren TS: Jeg har set en gravid som har lavet en profil til sit ufødte barn, hvor "barnet" så siger at han aldrig vil have noget med sin far at gøre
FrkRaarup skriver: Seriøst ? Det satme syge sager!!Haha.. JA SKU. Skilt på døren med det samme. Med efternavn og hele svineriet
Seriøst ? Det satme syge sager!!Haha.. JA SKU. Skilt på døren med det samme. Med efternavn og hele svineriet
Ja, det er langt ude
Peder, Sigrid, Agnethe og Walter Olldag
-Sigrid- skriver: Ja, det er langt ude Peder, Sigrid, Agnethe og Walter Olldag
FrkRaarup skriver: Facebook-profiler til sine husdyr - jeg må le!Hvad fanden foregår der? Har en bekendt der har en facebookprofil til sin hund. Har nu set flere der har profiler til sine katte. Håber ikke jeg træder nogen over tæerene Mangler i øvrigt en kategori der hedder: VRØVL
Facebook-profiler til sine husdyr - jeg må le!Hvad fanden foregår der? Har en bekendt der har en facebookprofil til sin hund. Har nu set flere der har profiler til sine katte. Håber ikke jeg træder nogen over tæerene Mangler i øvrigt en kategori der hedder: VRØVL
Ej seriøst
bøllen skriver: Ej seriøst
FrkRaarup skriver: Ja, sku. Det bliver ikke bedre
Ja, sku. Det bliver ikke bedre
Manden vil ikke være med til det Mænd!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128