skal, skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Missy89

Tja vi har både metro, bus, indkøb, familie og venner i nærheden. Men vi havde bil inden jeg blev gravid, blev dog totalskadet og vi har været meget afhængige af bilentil at komme ud på ture osv. Så vi har bil igennem. Det hjælper os en hel del med en lille som skal medrrundt.

Så hvis i kan få økonomien til at køre osv så vil jeg klart anbefale det. Men hvis man er vant til at leve uden så kan den måske være lige meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Mami_Ravn

Wampires skriver:

vil sige at da vi fik tilbud fra Ford af med henblik på ny bil så fik vi en fin seddel med ALLE beløbpå og fine streger henover det vi skulle bruge for at kunne udregne præcist om vi havde råd eller ej...

sad hos ham omkring 2 timers tid og snakkede frem og tilbage og fik tilbud både med at sælge vores nuværende til dem og også uden udbetaling...

kan INTET svare på mht ÅOP den er jeg lost omkring... ved bare det er årsrenten og er noget med renters rente at gøre...

Det lyder ret godt..ÅOP er årlige omkostninger ved lånet i procent og det ligger på 9,73 procent..det gør at vi i det givne tilbud køber en bil til 95.000 men ender med at betale 145.000 tilbage i sidste ende...

Åh hvor er jeg træt af ikke at have bedre styr på om disse ting kan svare sig etc. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.