Hvornår er man ? måned(er) henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

Min sidste første mensdag var d. 1 februar, så jeg burde være blevet befrugtet 2 uger efter den, altså d. 15. februar... Men ifølge min termin d. 23. november er jeg altså blevet gravid d. 2 marts.
D. 16 februar er var jeg altså 0+0.
D. 23 februar 1+0.
D. 2 marts, 2+0-

Testede første positivt d. 12 marts.

Synes det er utroligt det kan rykke sig så mange dage... Men ifølge sidste scanning havde han en størrelse der svarede til at jeg har termin d. 18 november, så der ville jeg være blevet befrugtet d. 25. februar.

har forklart diiq at bare fordi de siger han er så stor og stor betyder ikk du rigtig er længere henne. jeg fik også afvide sidst at elias er 3-4 dage længere henne i udviklingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Pige2009

stinapigen92 skriver:

næh hehe , du er da i uge 28 ikk 29! er nok bare dum til og forstå det

Hør her. Jeg taler om kalenderårets uge 29....  Tjek lige din kalender og se, hvad uge vi er i... Hvis du tjekker kan du se det idag er den 14. juli i uge 29. Jeg er i uge 28, og min graviditet følger altså kalenderåret minus en uge...

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, jeg må åbenbart have en lang cyklus så .
Kan desværre ikke huske hvor lang den er.

hvor lang tid går der mellem du har mens normalt?

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Hør her. Jeg taler om kalenderårets uge 29....  Tjek lige din kalender og se, hvad uge vi er i... Hvis du tjekker kan du se det idag er den 14. juli i uge 29. Jeg er i uge 28, og min graviditet følger altså kalenderåret minus en uge...

nå på den måde ja jeg er i uge 26 jo men jeg har en ciklus på 28 dage vidst jeg ikk men fant jeg da ud af

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

stinapigen92 skriver:

har forklart diiq at bare fordi de siger han er så stor og stor betyder ikk du rigtig er længere henne. jeg fik også afvide sidst at elias er 3-4 dage længere henne i udviklingen

I mit tilfælde behøver det jo ikke betyde at han bare er lidt større en forventet, da min termin ifølge min mens.dato er d. 8 november.

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

linda2009 skriver:

hvor lang tid går der mellem du har mens normalt?

Jeg kan ikke huske det, desværre .

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

I mit tilfælde behøver det jo ikke betyde at han bare er lidt større en forventet, da min termin ifølge min mens.dato er d. 8 november.

underligt de ikk bare har givet diiq en fast termin isted for og sige en masse andre også

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

nå på den måde ja jeg er i uge 26 jo men jeg har en ciklus på 28 dage vidst jeg ikk men fant jeg da ud af

Cyklus er hvor lang tid der går mellem ens menses... Dvs. hvis du er på P-piller er ens cyklus på 28 dage, da der går 3 uger mellem mens og en uge med mens...

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Cyklus er hvor lang tid der går mellem ens menses...

ja minn er 28 dage!

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

stinapigen92 skriver:

underligt de ikk bare har givet diiq en fast termin isted for og sige en masse andre også

De har fastslået min termin til d. 23. november.. De rykker ikke på den længere... Men tror ikke den passer .
Så jeg bliver glad når han er større end forventet, for så giver det mere mening i mit hovede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.