Hvornår er man ? måned(er) henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

Pige2009

stinapigen92 skriver:

jeg er befugtet den 31 jan og har termin den 24 okt.

Oki doki. Hvordan ved du det? Jeg mener, hvordan har du fundet ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Smukkert

linda2009 skriver:

Min sidste første mens dag er regnet ud til at være 3. januar og jeg har termin 10. oktober. Så må barnet vel være undfanget den 10 januar... Tror jeg.

Ja, det er virkelig forvirrende...
Men hvis du ikke er gravid de første 2 uger er du vel først blevet berugtet d. 17 januar..

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Oki doki. Hvordan ved du det? Jeg mener, hvordan har du fundet ud af det?

her inde på baby, jeg hade mens den lørdag den 17 jan og det stoppede den 24 jan og så jeg befugtet lørdag den 31 jan   du kan finde ud af det her inde ved og skive din mens dag

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

stinapigen92 skriver:

her inde på baby, jeg hade mens den lørdag den 17 jan og det stoppede den 24 jan og så jeg befugtet lørdag den 31 jan   du kan finde ud af det her inde ved og skive din mens dag

Aaarrhhh... på den måde... Så giver det mening. Min graviditet følger årets uger -1, så det er lidt pudsigt. Vi er i uge 29 og jeg er 28 uger henne. Det er jo dejlig nemt at huske. 

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Aaarrhhh... på den måde... Så giver det mening. Min graviditet følger årets uger -1, så det er lidt pudsigt. Vi er i uge 29 og jeg er 28 uger henne. Det er jo dejlig nemt at huske. 

forstod ikk lige det sidste??

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

stinapigen92 skriver:

forstod ikk lige det sidste??

Altså i kalenderåret er vi nu i uge 29... og jeg er 28 uger henne. Dvs. min graviditet følger kalenderåret minus en uge. Giver det mening nu?

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Altså i kalenderåret er vi nu i uge 29... og jeg er 28 uger henne. Dvs. min graviditet følger kalenderåret minus en uge. Giver det mening nu?

næh hehe , du er da i uge 28 ikk 29! er nok bare dum til og forstå det

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, det er virkelig forvirrende...
Men hvis du ikke er gravid de første 2 uger er du vel først blevet berugtet d. 17 januar..

Det er afhængig af ens cyklus, og hvor lang/kort den er. Så min passer med den 10. januar, også da jeg ved, hvad jeg lavede den dag

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

Min sidste første mensdag var d. 1 februar, så jeg burde være blevet befrugtet 2 uger efter den, altså d. 15. februar... Men ifølge min termin d. 23. november er jeg altså blevet gravid d. 2 marts.
D. 16 februar er var jeg altså 0+0.
D. 23 februar 1+0.
D. 2 marts, 2+0-

Testede første positivt d. 12 marts.

Synes det er utroligt det kan rykke sig så mange dage... Men ifølge sidste scanning havde han en størrelse der svarede til at jeg har termin d. 18 november, så der ville jeg være blevet befrugtet d. 25. februar.

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

linda2009 skriver:

Det er afhængig af ens cyklus, og hvor lang/kort den er. Så min passer med den 10. januar, også da jeg ved, hvad jeg lavede den dag

Ja, jeg må åbenbart have en lang cyklus så .
Kan desværre ikke huske hvor lang den er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.