Er det nødvendigt med 2 flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

modesty

K&S skriver:

Halløjsa

Anton er startet i børnehave for 2 måneder siden og nu må jeg lige høre jer - er det nødvendigt med 2 flyverdragter til børnehaven?

Vi bor 50 m. derfra, så jeg satser på en vinterjakke til aflevering/afhentning (medmindre vi skal ud og lege)

Katja

Nu går min søn kun i vuggestue, men vi har en til herhjemme og en til vuggeren. Vi bor også lige ved siden af VS og jeg synes det er så dejligt nemt at slippe for at skulle have flyverdragt af og på og transportere den frem og tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Carina:-)

Har altid kun haft 1 og det har aldrig været et prob.

Køber en god en der ikke bliver gennemvåd,og vasker den fast fredag -Den blvier alligevel altid beskidt 5 min efter de er kommet ud så lukker øjnene for at den er beskidt før fredag 

Anmeld

8. august 2013

Tip!

Jeg har altid en ekstra eller to herhjemme.. Jeg arver gerne gode dragter, og supplere altid med en ny. 

Det er så øv ikke at kunne komme ud hvis at dragten er i vaskemaskinen, en anden i tørreskabet.. Så vi helgardere os altid  

Anmeld

8. august 2013

Isabella_mor

jeg tænker det er en god ide at have en ekstra til hvis der skulle ske uheld (tis).. eller bare et sæt med jakke og bukser... 

jeg ved ikke hvad vi gør endnu.

Anmeld

8. august 2013

serinasmor

Carina:-) skriver:

Har altid kun haft 1 og det har aldrig været et prob.

Køber en god en der ikke bliver gennemvåd,og vasker den fast fredag -Den blvier alligevel altid beskidt 5 min efter de er kommet ud så lukker øjnene for at den er beskidt før fredag 

WOW det var tit du vasker flyverdragt ... Til sammenligning vaskede vi Serinas 3-4 gange hele sidste sæson ... Den var BESKIDT ja! men det var udvendigt og mudder - og det kommer jo allerede efter 5 min på legepladsen - men jeg har så heller ikke turdet vaske den hver weekend af frygt for at ødelægge vandtætheden

slider det ikke meget på vandtætheden?

og hvilken flyverdragt kan holde til SÅ meget vask?

Anmeld

8. august 2013

DianaRJS

K&S skriver:

Halløjsa

Anton er startet i børnehave for 2 måneder siden og nu må jeg lige høre jer - er det nødvendigt med 2 flyverdragter til børnehaven?

Vi bor 50 m. derfra, så jeg satser på en vinterjakke til aflevering/afhentning (medmindre vi skal ud og lege)

Katja

tror det er hvad man lyster....

vi har altid kun haft en da jeg hellere køber 2 dyre ( en til hver) en and skal købe 4 billige..... hvis du ved hvad jeg mener

for at give min 900 kr pr stk og så ha 4 synes jeg altså ikke lgie vores budget rækker til MEN har så til gengæld været så heldig at den ældste har kunnet passe samme i 2 år så han havde 2 sidste vinter, og lillebror fik en af storebrors gamle så han også havde 2, men vi fik egentligt kun brugt den ene og den tager jo ikk langtid at vaske og tørre

Anmeld

8. august 2013

K&S

serinasmor skriver:

WOW det var tit du vasker flyverdragt ... Til sammenligning vaskede vi Serinas 3-4 gange hele sidste sæson ... Den var BESKIDT ja! men det var udvendigt og mudder - og det kommer jo allerede efter 5 min på legepladsen - men jeg har så heller ikke turdet vaske den hver weekend af frygt for at ødelægge vandtætheden

Hehe, Antons blev kun vasket "naturligt", når han rullede sig i sneen

Anmeld

8. august 2013

Lone Jakobsen

her havde Rasmus (4år) 2 sidste år, men han brugte faktisk kun den ene. så i år får han kun en, evt. supleret op med et par ski bukser fra genbrugen.

her hjemme kan vi altid bruge termobukser med regnbukser ud over hvis dragten lige skal tørre færdig efter en dag i børnehave

Anmeld

8. august 2013

serinasmor skriver:

Jeg køber molo og hummel og har altid kunnet vaske dem en gang i ugen uden prob.

De er vand óg vindtætte og pædagogerne kommenterer tit både hvor fint ungerne holder varmen ,aldirg er våde og at dragterne ser nye ud ved sæsonslut

Jeg er ikke specielt pernitten med snavs,men efter en uge på legepladsen synes jeg deres dragter huer og vanter er ulækre .

Men mine går så også i idrætsbh og er ude en del om dagen

Anmeld

8. august 2013

Lone Jakobsen skriver:

her havde Rasmus (4år) 2 sidste år, men han brugte faktisk kun den ene. så i år får han kun en, evt. supleret op med et par ski bukser fra genbrugen.

her hjemme kan vi altid bruge termobukser med regnbukser ud over hvis dragten lige skal tørre færdig efter en dag i børnehave

Ja man kommer langt med regntøj og termotøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.