Er det nødvendigt med 2 flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.219 visninger
23 svar
25 synes godt om
8. august 2013

K&S

Halløjsa

Anton er startet i børnehave for 2 måneder siden og nu må jeg lige høre jer - er det nødvendigt med 2 flyverdragter til børnehaven?

Vi bor 50 m. derfra, så jeg satser på en vinterjakke til aflevering/afhentning (medmindre vi skal ud og lege)

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Mother-love

K&S skriver:

Halløjsa

Anton er startet i børnehave for 2 måneder siden og nu må jeg lige høre jer - er det nødvendigt med 2 flyverdragter til børnehaven?

Vi bor 50 m. derfra, så jeg satser på en vinterjakke til aflevering/afhentning (medmindre vi skal ud og lege)

Katja

Dét er som man selv lyster. Isabella går kun i vs. Og sidste vinter havde vi to flyverdrqgter samt en vinterjakke til når vi skulle frem og tilbage med hende.
Vi har også to til vinteren der kommer nu. For synes det var rigtig rart at når de ovre i vs ikke lige fik smidt dem i varmeskabet og stadig var driv våde når vi hentede at vi så kunne smide den i varmeskabet og have en tør flyverdragt dagen efter og stadig kunne komme ud og lege derhjemme fordi vi havde en ekstra men det er noget man skal gøre op med sig selv. Du kan jo også nøjes med den ene og se hvordan det går og så hvis du synes du mangler en kan du jo altid købe en billig en

Anmeld

8. august 2013

Ryberg

Jeg køber to, mere fordi - det er bare rart at have en herhjemme og en til børnehaven, fx når den i børnehaven er beskidt osv. og hvis han så vil ud herhjemme om vinteren...

Og er der behov kan nr.2 så ryge ned i børnehaven...

Jeg køber også kun 1 vinterjakke

Anmeld

8. august 2013

lycly

Nu går min datter godt nok kun i dp lidt endnu, men jeg køber kun 1 flyverdragt og 1 vinterjakke. Sådan gjorde jeg også sidste vinter og det fungerede fint. Vi bor i lejlighed, så det er sjældent vi har behov for en ekstra flyverdragt hvis den hun har haft på i dagplejen er våd. Så bliver vi bare hjemme og venter med at gå ud til den er tør eller til weekenden

Anmeld

8. august 2013

serinasmor

hmm ...

Jeg tror det ender med at vi køber 2 i år ... eller 1 og bruger jakke og skibukser som ekstra.. Hun er blefri men glemsom

Anmeld

8. august 2013

K&S

LuLy skriver:

Nu går min datter godt nok kun i dp lidt endnu, men jeg køber kun 1 flyverdragt og 1 vinterjakke. Sådan gjorde jeg også sidste vinter og det fungerede fint. Vi bor i lejlighed, så det er sjældent vi har behov for en ekstra flyverdragt hvis den hun har haft på i dagplejen er våd. Så bliver vi bare hjemme og venter med at gå ud til den er tør eller til weekenden

Vi har også kun haft 1, mens Anton har været i DP, men de er meget mere ude i børnehaven - så vil jo ikke "frarøve" ham muligheden for at være ude 2 gange om dagen, fordi flyverdragten er våd

Anmeld

8. august 2013

K&S

serinasmor skriver:

hmm ...

Jeg tror det ender med at vi køber 2 i år ... eller 1 og bruger jakke og skibukser som ekstra.. Hun er blefri men glemsom

Det var selvfølgelig også en mulighed - at købe et par skibukser

Anmeld

8. august 2013

Laulund87

Vi havde to flyverdragter sidste år og jeg syntes det var rart at hvis den ene var blevet rigtig beskidt en onsdag skulle man ikke stresse med at få den ren og tør til torsdag, men at man sendte den anden med..

Har også overvejet et skisæt, så er der både ekstra jakke og det fungerer som ekstra flyverdragt

Anmeld

8. august 2013

serinasmor

K&S skriver:

Det var selvfølgelig også en mulighed - at købe et par skibukser

Uanset hvor mange du ender med at købe er det alfa omega at han selv kan komme ind og ud af tøjet med minimum af hjælp (ISÆR de blefrie glemsomme)

Og herudover ville jeg nok aldrig have begge dele med i børnhave samtidig. (tror jeg ikke - snakker med bh om det når det bliver relevant) Det er mere til hvis der er uheld så er der tid til at vaske OG tørre - vi har ikke egen vaskemaskine...

Anmeld

8. august 2013

lycly

K&S skriver:

Vi har også kun haft 1, mens Anton har været i DP, men de er meget mere ude i børnehaven - så vil jo ikke "frarøve" ham muligheden for at være ude 2 gange om dagen, fordi flyverdragten er våd

Nej, det er rigtig nok Og hvis I har gode muligheder for at være ude med ham efter børnehave, så er det jo også en god idé med en ekstra og tør flyverdragt Vi har bare desværre ikke de fedeste udemuligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.