Æl test eller ej? Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

modesty

Hvor har du læst det henne?

Hov, jeg tilføjer lige - undersøgelsen viste at et ekstremt højt stressniveau udelukkende i forbindelse med fysisk vold eller trusler om fysisk vold viste en let nedsat graviditetsrate. Derudover kan et MEGET højt stressniveau sjældne gange føre til at ÆL bliver skubbet. Hvilket kan føre til mindre chance hvis man bare tæller dage og dermed misser ÆL, men jo ikke hvis man bruger ÆL tests.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Kløver

Her var det rart at bruge da min mand har natarbejde og derfor lidt sværere til det spontane, og har en meget lang cyklus. Brugte de digitale

Anmeld

8. august 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Hov, jeg tilføjer lige - undersøgelsen viste at et ekstremt højt stressniveau udelukkende i forbindelse med fysisk vold eller trusler om fysisk vold viste en let nedsat graviditetsrate. Derudover kan et MEGET højt stressniveau sjældne gange føre til at ÆL bliver skubbet. Hvilket kan føre til mindre chance hvis man bare tæller dage og dermed misser ÆL, men jo ikke hvis man bruger ÆL tests.

Okay må selv lige søge lidt rundt, synes det er interessant

Anmeld

8. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg brugte ikke tests og blev gravid i "første hug" alle tre gange. 

Anmeld

8. august 2013

Pcokate

Har prøvet i ca 5 år uden Æl test det resulteret i en engel i første hug og ellers intet. Og vi planlagde intet. Nu går vi i gang med Æl teste og håber på et bedre resultat

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er videnskabeligt bevist at det ikke påvirker graviditetschancerne at man tænker meget på pb eller bekymrer sig om man kan blive gravid. Så det skal i hvert fald ikke være en faktor. Hvis I har sex 3-4 gange om ugen er der ingen grund til at bruge ÆL tests, men hvis det er mindre, er det nok meget smart.

Mange tak for dit brugbare svar 

Tror vi vil prøve æl et par gange, og så bare ellers prøve hihi 

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Her var det rart at bruge da min mand har natarbejde og derfor lidt sværere til det spontane, og har en meget lang cyklus. Brugte de digitale

Var de digitale gode?

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg brugte ikke tests og blev gravid i "første hug" alle tre gange. 

Wow hvor dejligt! 

Anmeld

8. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Var de digitale gode?

Meget og alle pengene værd, brugte adskille alm teste fordi de ikke målte ordentligt og var svære at bruge, vi skiftede kort inden jeg blev gravid med min søn, blev gravid i sidste cyklus inden behandlings opstart efter en HSU. Med min datter brugte vi også de digitale og troede ikke det ville gå så stærkt men blev gravid i 3 cyklus med de digitale æl-teste. Nu er vi så i behandling for at se om vi kan få et sidste skud på stammen.

Er kun fortaler for de digitale, og man er ikke i tvivl, har faktisk haft alm æl teste som var positive uden at have æl og negative hvor jeg havde æl, så de digitale kan godt betale sig her

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Meget og alle pengene værd, brugte adskille alm teste fordi de ikke målte ordentligt og var svære at bruge, vi skiftede kort inden jeg blev gravid med min søn, blev gravid i sidste cyklus inden behandlings opstart efter en HSU. Med min datter brugte vi også de digitale og troede ikke det ville gå så stærkt men blev gravid i 3 cyklus med de digitale æl-teste. Nu er vi så i behandling for at se om vi kan få et sidste skud på stammen.

Er kun fortaler for de digitale, og man er ikke i tvivl, har faktisk haft alm æl teste som var positive uden at have æl og negative hvor jeg havde æl, så de digitale kan godt betale sig her

Hvor købte du dem?  Det lyder bedre end alm. Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.