Æl test eller ej? Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
20 svar
3 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

tror i muligheden for at blive gravid med æl test er større, end hvis man bare sexer regelmæssigt? 

Tænker at kroppen måske kan gøre det svære for en at blive gravid hvis man bruger æl tests, fordi man tænker og brænder SÅ meget for det.. 

hvad er jeres erfaringer?

knus en der gerne vil være gravid i første eller andet hug 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

tror i muligheden for at blive gravid med æl test er større, end hvis man bare sexer regelmæssigt? 

Tænker at kroppen måske kan gøre det svære for en at blive gravid hvis man bruger æl tests, fordi man tænker og brænder SÅ meget for det.. 

Jeg brugte æl test selvom vi havde regelmæssigt sex. Synes det var rart at vide hvordan cyklusen forløb (har meget svingende cyklus)

Held og lykke med pb

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Jeg brugte æl test selvom vi havde regelmæssigt sex. Synes det var rart at vide hvordan cyklusen forløb (har meget svingende cyklus)

Held og lykke med pb

Mange tak 

Hvor lang tid tog det for dig at blive gravid?

Anmeld

7. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Mange tak 

Hvor lang tid tog det for dig at blive gravid?

6 mdr, men havde i realiteten kun 5 forsøg da min cyklus er lang.. Har du været på p piller? For så kan der godt gå lidt tid inden hormonerne er ude af kroppen. Men jeg håber det kommer til at gå hurtigt

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

6 mdr, men havde i realiteten kun 5 forsøg da min cyklus er lang.. Har du været på p piller? For så kan der godt gå lidt tid inden hormonerne er ude af kroppen. Men jeg håber det kommer til at gå hurtigt

Har ikke været på p piller i snart 2 år, da jeg næsten lige er stopper med at amme min søn som snart er 11 måneder  Så heldigvis skal det ikke først ud af kroppen hihi 

Mange tak

Anmeld

7. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Hej 

Vi blev gravide første måned vi brugte ÆL-teste, inden da var der gået 13 måneder siden p-pille stop - så for os virkede det da, selvom der er jo ingen der siger at det var testenes skyld, det kan jo også have noget med at det var sommerferie og jeg derfor ikke var stresset osv.. 

Men som udgangspunkt vil jeg altså ikke anbefale at bruge ÆL-teste fra start, da jeg synes der går for meget projekt i det.. Prøv bare at have sex når i har lyst og se om i ikke er heldige - det er altså det sjoveste  (ikke at sex nogensinde blev af pligt her!!) 

Held og lykke med det ! 

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Hej 

Vi blev gravide første måned vi brugte ÆL-teste, inden da var der gået 13 måneder siden p-pille stop - så for os virkede det da, selvom der er jo ingen der siger at det var testenes skyld, det kan jo også have noget med at det var sommerferie og jeg derfor ikke var stresset osv.. 

Men som udgangspunkt vil jeg altså ikke anbefale at bruge ÆL-teste fra start, da jeg synes der går for meget projekt i det.. Prøv bare at have sex når i har lyst og se om i ikke er heldige - det er altså det sjoveste  (ikke at sex nogensinde blev af pligt her!!) 

Held og lykke med det ! 

Mange tak for dit svar 

Jeg er bare bange for at jeg vil gå for meget op i det, som du skriver og så derfor ikke kan blive gravid fordi jeg ønsker det så meget hehe 

Mange tak 

Anmeld

7. august 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er videnskabeligt bevist at det ikke påvirker graviditetschancerne at man tænker meget på pb eller bekymrer sig om man kan blive gravid. Så det skal i hvert fald ikke være en faktor. Hvis I har sex 3-4 gange om ugen er der ingen grund til at bruge ÆL tests, men hvis det er mindre, er det nok meget smart.

Anmeld

7. august 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Det er videnskabeligt bevist at det ikke påvirker graviditetschancerne at man tænker meget på pb eller bekymrer sig om man kan blive gravid. Så det skal i hvert fald ikke være en faktor. Hvis I har sex 3-4 gange om ugen er der ingen grund til at bruge ÆL tests, men hvis det er mindre, er det nok meget smart.

Hvor har du læst det henne?

Anmeld

7. august 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Hvor har du læst det henne?

Flere steder, bl.a. var der en artikel i Ekstra Bladet om en stor undersøgelse. Det er et par år siden jeg researchede det, så jeg har dem ikke bookmarked længere og orker ikke at bruge tid på at google det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.