Jeg tænker de vigtige lige nu og når du har født er dig og dit barn og derefter skal du overveje hvad der der giver dig ro.
Du kan kontakte dem (med SMS, mail, brev). Hvordan vil du have det hvis de ikke vender tilbage? Skuffet, ligeglad, lettet? Jeg kan forestille mig, at jeg ville være enormt skuffet sad jeg der med mit mirakel og far og familie ikke reagerede på min henvendelse.
Du kan lade være med at kontakte dem. Hvordan vil du have det med de finder ud af det af omveje og måske bliver sure på dig over du ikke har kontaktet dem? Vil du have dårlig samvittighed eller mener du du har handlet korrekt?
Personligt tror jeg, at jeg ville tage den før fødslen. Kontakte dem og høre, hvad forventer I når jeg har født, og måske endda også give udtryk for hvad du kunne ønske. Begrundelsen er man er så sårbar når man sidder der med sit mirakel og man har ret til at nyde den tid og være i den tid helt uden forviklinger. Jo mere sikkerhedsnet, jo mere af de "dumme" ting man kan have ude af verden før fødslen jo bedre.
Held og lykke
Line
Anmeld