Ny spørgere jeg jer lige.. Og ikke for at være irriterende .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

DianaRJS

DianaRJS skriver:

kan godt ane en streg men jeg tror desværre det en skygge streg :/

og jeg tager det i mig igen med skyggestregen kunne lige se du havde skrevet den var på 3 tests, og vil ejg ikke mene den brude være, så har du ihvertfald været MEGET "uheldig" med de test du har købt

så jeg ændre bare svar til " ja jeg godt ane en svag streg"

men håber den er der for jer søde du, det fortjener i helt sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

aarhusmor

Jeg kan sagtens se en streg. Men jeg oplever også at der tit kommer så utydelige streger, når man lader testen ligge lidt.

Anmeld

7. august 2013

Team Putte

Elias2010<3 skriver:

Hvis du er en af dem der syntes det er irriterende at jeg laver indlæg, så lad være med at svar ... Helt ærligt.. Det er sgu ikke mindre frustrerende ...

det er som om at i har lavet en lille "hater-gruppe" mod mig... 

Pisse dårlig stil. 

øh okay

Anmeld

7. august 2013

Camille Mørch Andersen

Elias2010<3 skriver:

Hvis du er en af dem der syntes det er irriterende at jeg laver indlæg, så lad være med at svar ... Helt ærligt.. Det er sgu ikke mindre frustrerende ...

det er som om at i har lavet en lille "hater-gruppe" mod mig... 

Pisse dårlig stil. 

jeg synes det er skønt! men en som dig ! som virkelig brænder for at være mor, for anden gang! jeg for at det skal lykkeds dig! forsøren da! hvornår har du test dag? for jeg kan sagtens se en lille en... mine så også sådan ud istarten.. de blev kun mere og mere positive! <3

Anmeld

7. august 2013

Team Putte

modesty skriver:

Ro på nu. Hun laver en smiley bagefter, jeg ser intet ondt i det indlæg. Der er ikke nogen grund til at lange ud efter folk på så tyndt et grundlag fordi nogle andre har været efter dig i en anden tråd.

Tak! Der var ikke den mindste smule negativt ment i det, men ts ser vist spøgelser alle steder

Anmeld

7. august 2013

Team Putte

Eliza skriver:

Jeg tænker heller ikke der var noget ondt bag den kommentar 

Tror det var et tillæg til din overskrift, med et glimt i øjet. 

Men vi læser alle forskelligt og dagens humør spiller sikkert os en rolle. 

jeg kan ikke lige se en ekstra streg, men hvis du kun er 3+1 har den jo os go tid til at blive tydligere i løbet af ugen. Er det en af de der tidlige tests? 

(Kommer ik så meget ud af grotten, så har kun selv brugt dem fra rema/netto )

Der var heller intet ondt nemt i det overhoved! Ærgeligt ts reagerer sådan når jeg tidligere har kunnet lave spas i en anden tråd

Anmeld

7. august 2013

Koen.

Team Putte skriver:

Tak! Der var ikke den mindste smule negativt ment i det, men ts ser vist spøgelser alle steder

eller os er hun bare en kvinde der har fået nok af folks jokes omkrings hendes testeri, træls det gik ud over dig, men folk har godt nok været efter hende! og btw så var det os lidt mærkeligt kun at skrive testoman og ikke engang svare på hendes spørgsmål, bare min mening

trådstarter, hvis jeg stikker næsen helt ned i tabletten kan jeg se en meget meget meget svag streg, jeg testede selv posetiv 3+4 med lillebror så det kan lykkes

Anmeld

7. august 2013

Team Putte

Tanja. skriver:

eller os er hun bare en kvinde der har fået nok af folks jokes omkrings hendes testeri, træls det gik ud over dig, men folk har godt nok været efter hende! og btw så var det os lidt mærkeligt kun at skrive testoman og ikke engang svare på hendes spørgsmål, bare min mening

trådstarter, hvis jeg stikker næsen helt ned i tabletten kan jeg se en meget meget meget svag streg, jeg testede selv posetiv 3+4 med lillebror så det kan lykkes

Nu tvivler jeg stærkt på der er nogen der læser ALT herinde, inklusiv mig selv, så jeg anede hverken at folk har været onde eller at hun ville reagere sådan på et uskyldigt svar.. Jeg ved det skrevne sprog kan være svært at vurdere tonen i og det er grunden til der er smileys, som jeg også benyttede mig af så der ikke opstod misforståelser.. Hvilket der så gjorde alligevel! om der er svaret på spørgsmålet synes jeg ikke er relevant, men den holdning må du jo gerne have

Anmeld

7. august 2013

Maria-s

Hey hey du....  Misforståelser kan opstå, og som du kan se er vi jo flere der har tænkt at din kommentar ikke var ment ondt. Så lad nu være med at blive sur eller fornærmet og skab dårlig stemning  Der er hormoner i luften for ts, det er da klart! Tag det med et smil og vær overbærende 

Anmeld

7. august 2013

Laulund87

Jah man kan jo bare svare på spørgsmålet...

Til TS: Jeg kan desværre ikke se noget, men  for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.