Ny spørgere jeg jer lige.. Og ikke for at være irriterende .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

Swerg

l.kjoeller skriver:

det tror jeg bestemt du har. du skal ikke undskylde for at spørge til testen bare fordi nogen skal skabe sig sødte (tænker på overskriften) pyt med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Miss-86

Jg  kan desværre kun se 1 streg, men jeg  

Anmeld

7. august 2013

esioul

Elias2010<3 skriver:

Kan i se en ekstra steg på denne her ? 

Der desværre kun en. Send dem endelig privat til mug, sq for dårlugt nogle er sådan efter dig :0(

Anmeld

7. august 2013

Menne

Kan desværre kun se en - men krydser fingre for at den er der... Prøv igen om et par dage 

Anmeld

7. august 2013

Julie F

Elias2010<3 skriver:

Kan i se en ekstra steg på denne her ? 

Hm er lidt i tvivl. Synes jeg kan ane noget, men det kunne godt være en skyggestreg..

Du skal bare spørge igen og igen og igen. Hvis folk synes det er træls kan de bare lade være med at læse dine tråde.. Her handler det om graviditet, fødsel og babyer, og hvis nogle ikke synes man må spørge et par gange til en g test er det vist dem der er på den forkerte netside..

Anmeld

7. august 2013

Dinsen

Kan dsv kun se en streg, men  for en er der.... 

og nu kan du altså ik lade være med at smide dine test op, for vi er altså nogle som er spændt på hvornår der kommer en positiv test fra din side 

Anmeld

7. august 2013

Janni.

Ihh jeg bliver så harm (altså ikke på dig)! Det er et frit forum, og du skal spørge alt hvad du lyster imellem himmel og jord.

Anmeld

7. august 2013

FrkDitte

Elias2010<3 skriver:

Denne ...

Godmorgen (Ja, jeg er lige stået op)

Synes jeg kan ane en meget svag streg.. eller osse har jeg ikke fået al søvnen ud af øjnene.. 

Har du prøvet en af de der digitale tests?

D.

Anmeld

7. august 2013

modesty

fejl

Anmeld

7. august 2013

modesty

Elias2010<3 skriver:

Hvis du er en af dem der syntes det er irriterende at jeg laver indlæg, så lad være med at svar ... Helt ærligt.. Det er sgu ikke mindre frustrerende ...

det er som om at i har lavet en lille "hater-gruppe" mod mig... 

Pisse dårlig stil. 

Ro på nu. Hun laver en smiley bagefter, jeg ser intet ondt i det indlæg. Der er ikke nogen grund til at lange ud efter folk på så tyndt et grundlag fordi nogle andre har været efter dig i en anden tråd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.