Mobilafhængig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

Dinna88

det har virkelig taget overhånd. Herhjemme har vi gamle, solide mobiler, der kan holde til at de bliver tabt. Og ingen af os bruger data Min ene venindes mobil er bedre end hendes computer - det siger lidt............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

C-Dog

Ku være de sad og dirty snakkede, og tog hensyn til alle andre ved at gøre det over mobil ;-)
Synes ikke folk jeg kender og ser er så optaget af deres mobiler osv, jo min datter når hun ser film på tabletten, men det gør hun kun når hun ikke har gæster og jeg kan godt leve med at hun ignorere mig lidt indimellem :-P børn har vel også brug for fred. Hehe. Det er jo folks egen sag. Gad absolut ikke have veninder der sad med snuden i mobilen på café når vi mødtes som en anden skriver. Det er da for nedern!

Anmeld

7. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

jeg skrev selv det med facebook opdateringer(er ikke selv derinde, ikke mere)

Jamen folk bruger det til billeder, at skrive sammen, køb og salg,og jeg tror faktisk også at lærere er begyndt at bruge det til at skrive lektier(synes jeg at jeg har hørt)

men ja, det er for at alle ens venner/familie skal vide hvad man laver 24/7

Og det er netop det jeg synes er underligt. Hvorfor skal man vide hvad hinanden laver 24/7.

Anmeld

7. august 2013

TNBC

mor:) skriver:

Og det er netop det jeg synes er underligt. Hvorfor skal man vide hvad hinanden laver 24/7.

fordi at alle tror at de er så super spænnende...

Anmeld

7. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

fordi at alle tror at de er så super spænnende...

Hahaha

Anmeld

7. august 2013

TNBC

mor:) skriver:

Hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.