Mobilafhængig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

TNBC

B&J skriver:

ja... det er nok fordi de skulle ud og spise med deres mobiler

ja og de spiste faktisk næsten ikke noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg fatter det ikke... Heller ikke folks behov for at tjekke ind på FB, så alle kan se, at de nu er på café med veninden osv. Hvorfor er det vigtigt? 

Anmeld

6. august 2013

TNBC

Mor og meget mere skriver:

Jeg fatter det ikke... Heller ikke folks behov for at tjekke ind på FB, så alle kan se, at de nu er på café med veninden osv. Hvorfor er det vigtigt? 

jeg kender en der mere eller mindre skriver i sin status alt hvad hun laver, ligegyldige ting

Anmeld

6. august 2013

B&J

Yurie skriver:

ja og de spiste faktisk næsten ikke noget...

kan være det var første date

Anmeld

6. august 2013

TNBC

B&J skriver:

kan være det var første date

måske

Anmeld

6. august 2013

MorDk

Tjek ind bruger jeg men først når jeg er kommet hjem. Bruger det ik altid. Men sys det er meget hyggeligt. Men det er for dumt at tjekke ind alle mulige steder når man ikke er hjemme. VELKOMMEN TYVE!!

Anmeld

6. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MorDk skriver:

Tjek ind bruger jeg men først når jeg er kommet hjem. Bruger det ik altid. Men sys det er meget hyggeligt. Men det er for dumt at tjekke ind alle mulige steder når man ikke er hjemme. VELKOMMEN TYVE!!

Jeg kan forstå det, hvis man er til noget stort og fantastisk - årets store koncert eller noget andet ekstraordinært. Men at min mands kusine er på café for fjerde gang i denne uge eller sidder i bilen på vej hjem fra en fødselsdag - som hun allerede har skrevet tre opdateringer om - dét fatter jeg ikke, at hun finder det vigtigt at informere alle om...

Og ja, man skal tænke sig om i forhold til at fortælle 375 FB-venner, at huset står tomt. 

Anmeld

6. august 2013

MorDk

Jeg kan forstå det, hvis man er til noget stort og fantastisk - årets store koncert eller noget andet ekstraordinært. Men at min mands kusine er på café for fjerde gang i denne uge eller sidder i bilen på vej hjem fra en fødselsdag - som hun allerede har skrevet tre opdateringer om - dét fatter jeg ikke, at hun finder det vigtigt at informere alle om...

Og ja, man skal tænke sig om i forhold til at fortælle 375 FB-venner, at huset står tomt. 

Ja hvem fanden har over 300 venner... øhhhh "venner"

Og igen... mange glemmer at de har en åben profil og at ALLE kan læse med. SUK!

Anmeld

6. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Er helt enig med dig. Det har taget overhånd.
En nævnte ligegyldige opdateringer på facebook. Er der en der kan svare mig hvad det fede ved facebook er? (Har ikke profil selv)
Dem jeg taler med og er venner med ses jeg jo med. Hvad er det så lige facebook bruges til...udover at opdatere hvor fedt ens liv er og snage i hinandens liv.

Anmeld

7. august 2013

TNBC

mor:) skriver:

Er helt enig med dig. Det har taget overhånd.
En nævnte ligegyldige opdateringer på facebook. Er der en der kan svare mig hvad det fede ved facebook er? (Har ikke profil selv)
Dem jeg taler med og er venner med ses jeg jo med. Hvad er det så lige facebook bruges til...udover at opdatere hvor fedt ens liv er og snage i hinandens liv.

jeg skrev selv det med facebook opdateringer(er ikke selv derinde, ikke mere)

Jamen folk bruger det til billeder, at skrive sammen, køb og salg,og jeg tror faktisk også at lærere er begyndt at bruge det til at skrive lektier(synes jeg at jeg har hørt)

men ja, det er for at alle ens venner/familie skal vide hvad man laver 24/7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.