får børn stadig mælk når de er ti måneder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
16 svar
10 synes godt om
6. august 2013

1990h

Ja det slog mig lige..får børn stadig mælk når de er ti måneder?..altså forstå mig ret har de behov for det..kom bare til at tænke på hvad man så gør med dagpleje..giver dagpleje mor dem så flasken eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Louise H.

1990h skriver:

Ja det slog mig lige..får børn stadig mælk når de er ti måneder?..altså forstå mig ret har de behov for det..kom bare til at tænke på hvad man så gør med dagpleje..giver dagpleje mor dem så flasken eller??

Det er vel lidt forskelligt

Da min datter var 10 måneder, fik hun kun drømmeflaske om aftenen. Så det var ikke noget problem i dagplejen.

Anmeld

6. august 2013

Masig

1990h skriver:

Vi stoppede med flaske da han var 9,5 mdr....  Indtil da fik dp flaske og mme hun kunne give ham hvis han ville. Han ville dog ikke have noget, spiste bare alm mad fra han startede i dp 7,5 mdr gammel...

Anmeld

6. august 2013

Koen.

Her har de begge fået en middag og nat da de var 10 mdr, og ja dp mor giver dem bare flasken, du skal bare selv medbringe det

Anmeld

6. august 2013

NessaXenia

Så får de mælk af kop. Gerne sødmælk. Amning / flaske vil så være hjemme.
Det er kun meget små dp børn min dp mor giver flaske inden lur feks.
Ellers drikker de mælk af kop. Men det kan selvfølgelig varierer efter hvilkrn dp mor man har.

Anmeld

6. august 2013

Mumto3

Ja, børn på 10 månder har brug for mælk. Det er så forskelligt hvordan de får det. Nogle bliver ammet (det gjorde jeg med alle vores børn) nogle får flaske, mens andre bare drikker af kop.

Anmeld

6. august 2013

1990h

okai tak for svar

Anmeld

6. august 2013

modesty

1990h skriver:

Jeg ammede til min søn var et år selvom han startede i VS da han var 10 mdr. Man trapper jo stille og roligt ned, så jeg ammede morgen, eftermiddag og aften.

Anmeld

6. august 2013

Ciss

Begge mine har drukket af kop fra 8 mndr, så flaske var ikke nødvendig.

Men i VS var der nogle børn, som stadig brugte flaske eller kop med tud, og det havde de så. Det var ikke et problem.

Anmeld

6. august 2013

Team Putte

1990h skriver:

da Ida startede vs 9,5 mdr gammel fik hun kun morgen og aften flaske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.