Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver: Ja det slog mig lige..får børn stadig mælk når de er ti måneder?..altså forstå mig ret har de behov for det..kom bare til at tænke på hvad man så gør med dagpleje..giver dagpleje mor dem så flasken eller??
Ja det slog mig lige..får børn stadig mælk når de er ti måneder?..altså forstå mig ret har de behov for det..kom bare til at tænke på hvad man så gør med dagpleje..giver dagpleje mor dem så flasken eller??
Vi stoppede med flaske da han var 9,5 mdr.... Indtil da fik dp flaske og mme hun kunne give ham hvis han ville. Han ville dog ikke have noget, spiste bare alm mad fra han startede i dp 7,5 mdr gammel...
Ja, børn på 10 månder har brug for mælk. Det er så forskelligt hvordan de får det. Nogle bliver ammet (det gjorde jeg med alle vores børn) nogle får flaske, mens andre bare drikker af kop.
Jeg ammede til min søn var et år selvom han startede i VS da han var 10 mdr. Man trapper jo stille og roligt ned, så jeg ammede morgen, eftermiddag og aften.
Begge mine har drukket af kop fra 8 mndr, så flaske var ikke nødvendig.
Men i VS var der nogle børn, som stadig brugte flaske eller kop med tud, og det havde de så. Det var ikke et problem.
1990h skriver:Ja det slog mig lige..får børn stadig mælk når de er ti måneder?..altså forstå mig ret har de behov for det..kom bare til at tænke på hvad man så gør med dagpleje..giver dagpleje mor dem så flasken eller??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128