Beløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
I giver hende noget i tror hun vil blive gad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

K&S

Anonym skriver:

Begrundelse:

De 300.- er aftalt i min svigerfamilie længe før jeg kom ind i familien. Og ønskeseddelen indholder ofte kun gavekort (og ja, så kan beløbet jo ses - og det bliver også nævnt, vist beløbet ikke stemmer over enes med aftalen)

Nu er det sådan, at min svigerinde forventer (til hendes fødselsdag i okt.), at vi giver hende for 600.- (for hun bruger jo 600.- alt i alt på os), men vi har altid holdt på, at når hun engang ville få en kæreste, skulle de også have for 300.- (altså 600.- alt i alt) Men nu har han meldt ud, at han ønsker ikke at give eller få gaver (hverken til jul eller fødselsdag) - så hvad er mest fair?? At man får 300.- pr. person man er, eller at man giver for det dobbel, bare fordi vi er to (selvom man har jo flere regninger når man er 2 end 1)

Hvis det KUN handler om beløbet, kan I jo ligeså godt lade være at give hinanden noget og så selv købe en ting for 300 kr.

Anmeld

7. august 2013

K&S

Anonym skriver:

Havde vi også overvejet (og snakket meget om - både ang. jul og fødselsdag) - men så er der ballade med hele svigerfamilien, for det kan man virkelig ikke byde andre

I skal da ikke lade jer diktere af svigerfamilien - hvis I har lyst til at give en gave for 200 eller 300 kr., så gør I det

Og ellers melder I bare ud at det pengeræs vil I ikke være med til...!

Anmeld

7. august 2013

annec

Anonym skriver:

Begrundelse:

De 300.- er aftalt i min svigerfamilie længe før jeg kom ind i familien. Og ønskeseddelen indholder ofte kun gavekort (og ja, så kan beløbet jo ses - og det bliver også nævnt, vist beløbet ikke stemmer over enes med aftalen)

Nu er det sådan, at min svigerinde forventer (til hendes fødselsdag i okt.), at vi giver hende for 600.- (for hun bruger jo 600.- alt i alt på os), men vi har altid holdt på, at når hun engang ville få en kæreste, skulle de også have for 300.- (altså 600.- alt i alt) Men nu har han meldt ud, at han ønsker ikke at give eller få gaver (hverken til jul eller fødselsdag) - så hvad er mest fair?? At man får 300.- pr. person man er, eller at man giver for det dobbel, bare fordi vi er to (selvom man har jo flere regninger når man er 2 end 1)

Syntes mere at det der virker som en ren 'byttehandel'
Jeg syntes at i skal gøre præcis hvad i selv føler for, man skal bare være glad for det man får! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.