Er han mærkelig/underlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
22 svar
12 synes godt om
6. august 2013

Janni.

Min søn på 2 år (født Marts 2011) spiser bare ikke is. Han kan til nød spise MEGET lidt sorbet is, men ellers er det 1 mundfuld og så takker han nej.  Og han har ingen problemer med hans tænder, så det er ikke derfor han ikke gider det kolde i hans mund. 

Er han virkelig så mærkelig? Nu har han lige været syg fra Lørdag til idag (er stadig påvirket af det) og en del mennesker omkring forslog at give ham is, hvor efter vi til sidst måtte le. Vi vil da ikke tvinge knægten til at spise is, når nu han ikke har lyst? 

Hvis han vil spise is, så må han gerne det for os - i begrænset omfang selvfølgelig. 

Andre hvis børn ikke spiser is? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

gonefishing

Janni. skriver:

Min søn på 2 år (født Marts 2011) spiser bare ikke is. Han kan til nød spise MEGET lidt sorbet is, men ellers er det 1 mundfuld og så takker han nej.  Og han har ingen problemer med hans tænder, så det er ikke derfor han ikke gider det kolde i hans mund. 

Er han virkelig så mærkelig? Nu har han lige været syg fra Lørdag til idag (er stadig påvirket af det) og en del mennesker omkring forslog at give ham is, hvor efter vi til sidst måtte le. Vi vil da ikke tvinge knægten til at spise is, når nu han ikke har lyst? 

Hvis han vil spise is, så må han gerne det for os - i begrænset omfang selvfølgelig. 

skal vi bytte barn! så kan du få lov at give is til min datter på 2,5 år, -men jeg må advare dig, hun stopper ikke ved 2 kugler!

Til gengæld er hun ikke så glad for kager og sådan ting.
Vil ikke mene din dreng er underlig

Anmeld

6. august 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

min den ældste gider heller ikke is

Anmeld

6. august 2013

Janni.

Flodkilling skriver:

skal vi bytte barn! så kan du få lov at give is til min datter på 2,5 år, -men jeg må advare dig, hun stopper ikke ved 2 kugler!

Til gengæld er hun ikke så glad for kager og sådan ting.
Vil ikke mene din dreng er underlig

Tak for dit svar. 

Jamen generelt synes vi ikke han er så slem til at be om søde ting og sager. Han spiser selvfølgelig kage og slik hvis han får det tilbudt. 

Anmeld

6. august 2013

AndreasMor84

Hehe tror at alle børn har noget, hvor vi andre tænker "det var da mærkeligt"

Min søn kan fx. ikke lide saftevand, juice osv. hvilket de fleste børn jo meget gerne vil have

Anmeld

6. august 2013

Janni.

AndreasMor84 skriver:

Hehe tror at alle børn har noget, hvor vi andre tænker "det var da mærkeligt"

Min søn kan fx. ikke lide saftevand, juice osv. hvilket de fleste børn jo meget gerne vil have

Jamen du har helt ret.

Anmeld

6. august 2013

Janni.

DianaRJS skriver:

min den ældste gider heller ikke is

Hvor gammel er han?

Anmeld

6. august 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

Hvor gammel er han?

han er 5

Anmeld

6. august 2013

Diana2013

Janni. skriver:

Synes da bestemt ikke han er mærkelig, for så er jeg det også, jeg kan da godt spise lidt is hvis vi er ude, men gider ikke selv købe det, da det bare ikke siger mig noget som helst, heller ikke kager. Men slik derimod uhhh det spiser jeg

Anmeld

6. august 2013

LinLin

Min ældste spiser ikke kage og den yngste kan ikke lide vingummi... alle har vel noget de ikke kan lide - også af søde sager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.