Billedespam af min dejlige datter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

C-Dog

elskerbørn skriver:

Kender ret meget til sandheden du. Og syntes ikke du kan tillade dig at sige at han tilbageholder Isabella, når han har tilbudt dig at se din datter flere gange. 

Og hvordan kan du sige at hans kæreste har et barn, når hun netop ikke har barn? 

Og kan garantere dig for at han på ingen måde misunder dig og dit liv. 

Ang. at jeg har spurgt ind til billeder, var for at se om du ville lyve om dit forhold til din datter og lege god mor.

Og så syntes jeg det er så sygt at tænke på at du ikke kom til din datters fødselsdag. Kan sgu godt forstå at han var sur og skuffet over det. 

Til sidst kan jeg sige at han var lidt negativ over at du udstiller ham på nettet, når du ikke engang er mor for dit barn, du opfører dig ikke sådan. 

Hvor er du barnlig at høre på. Lyder som om du med vilje prøver at lokke ts til at sige noget der kan bruges imod hende. Hvilket spændene liv du må ha at du ikke har andet at lave end at ligge at sladre til ham. Du er sjovt nok ikke den eneste der muligvis kender lidt til sandheden så pas på hvad du lukker ud af dumme ting. Det er ikke alle der tror på at K pludselig er den rene engel. For lets face it- Det har han aldrig været og er han ikke nu! Så det er jo bare lodret løgn at sige. Men man holder sin mund. For det rager ikke andre end dem selv! Er du bare endnu en af de tøser der er forelsket i ham og vil lege Mor for den lille, for så er du jo bare for ynkelig. Åben dog øjnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

BabyMama2

C-Dog skriver:

Hvor er du barnlig at høre på. Lyder som om du med vilje prøver at lokke ts til at sige noget der kan bruges imod hende. Hvilket spændene liv du må ha at du ikke har andet at lave end at ligge at sladre til ham. Du er sjovt nok ikke den eneste der muligvis kender lidt til sandheden så pas på hvad du lukker ud af dumme ting. Det er ikke alle der tror på at K pludselig er den rene engel. For lets face it- Det har han aldrig været og er han ikke nu! Så det er jo bare lodret løgn at sige. Men man holder sin mund. For det rager ikke andre end dem selv! Er du bare endnu en af de tøser der er forelsket i ham og vil lege Mor for den lille, for så er du jo bare for ynkelig. Åben dog øjnene.

Anmeld

3. oktober 2013

elskerbørn

Har snakkey med ham og fortalt ham om vores ydligere samtale, og der gjorde han det meget klart over for mig at han ikke vil have jeg skriver til dig, da jeg ikke har noget med jer at gøre. Så et lille undskyld for min opførsel. 

Grunden til min anonymitet, er at jeg har en aktiv profil her på siden som jeg ikke ville indblande i denne debat.

Anmeld

3. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
elskerbørn skriver:

Har snakkey med ham og fortalt ham om vores ydligere samtale, og der gjorde han det meget klart over for mig at han ikke vil have jeg skriver til dig, da jeg ikke har noget med jer at gøre. Så et lille undskyld for min opførsel. 

Grunden til min anonymitet, er at jeg har en aktiv profil her på siden som jeg ikke ville indblande i denne debat.

Din opførsel her i tråden er noget af det mest uacceptable og ondskabsfulde, jeg har set. Fint, du selv skriver, du har oprettet en fake profil, det gør jo arbejdet letterefor staff, når de læser anmeldelsen. 

Anmeld

3. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
elskerbørn skriver:

Din opførsel her i tråden er noget af det mest uacceptable og ondskabsfulde, jeg har set. Fint, du selv skriver, du har oprettet en fake profil, det gør jo arbejdet letterefor staff, når de læser anmeldelsen. 

Anmeld

3. oktober 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Denne tråd låses hermed!

Chikanering af andre brugere på denne måde er ikke acceptabelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.