Billedespam af min dejlige datter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

elskerbørn

VanessaAndersen skriver:

Ærlig talt, kan jeg ikke komme med videoer.. Hendes far har haft hende i 7mdr, fordi at han nægter at udlevere hende efter hun skulle på weekend hos ham, og jeg har kontaktet ALLE! Selv politiet, men de siger at jeg ikke har nogle rettigheder fordi at hun har adresse hos ham. Så jeg har ventet og ventet på svar fra statsforvaltningen, og er blevet indkaldt til møde, nu på fredag. Så håber virkelig at jeg får min datter hjem, for før i tiden havde han aldrig tid til os(min datter og jeg) Og grunden til at han ikke vil udlevere Isabella, er fordi at jeg har fået ny kæreste, men manden har også selv fået kæreste der endda selv har et barn, men han er stadig misundelig, og laver ikke andet end at svine os til! 

Nu ved jeg tilfældigvis at du selv har valgt ikke at se jeres datter. Ved også at han gentagne gange har tilbudt dig at du kunne komme og besøge jeres datter.

Og når din nye kæreste ryger hash, så er det da også forståeligt at han ikke lige syntes det er så ansvarligt at lade jeres datter bo hos jer. 

Syntes ikke du kan tillade dig at udstille ham på den måde med sådan en gang løgn her på siden. Ved hvor god en far han er da jeg kender ham personligt! Og så underretter jeg ham lige om det her svineri.

Tænk sig at du til lige med går og lader som om du er sammen med din datter, når du kun har besøgt hende 1 gang på 6 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Monski

elskerbørn skriver:

Nu ved jeg tilfældigvis at du selv har valgt ikke at se jeres datter. Ved også at han gentagne gange har tilbudt dig at du kunne komme og besøge jeres datter.

Og når din nye kæreste ryger hash, så er det da også forståeligt at han ikke lige syntes det er så ansvarligt at lade jeres datter bo hos jer. 

Syntes ikke du kan tillade dig at udstille ham på den måde med sådan en gang løgn her på siden. Ved hvor god en far han er da jeg kender ham personligt! Og så underretter jeg ham lige om det her svineri.

Tænk sig at du til lige med går og lader som om du er sammen med din datter, når du kun har besøgt hende 1 gang på 6 mdr.

Undskyld jeg spørger, det undre mig bare rigtig meget.

Hvorfor spørger du to gange om nye billeder/videoer hvis du allerede ved at hun ikke har haft sin datter i syv måneder?
Og hvad så hvis hun ikke råber højt om det? Det er vel hende selv der bestemmer hvor meget andre behøver vide?!!

Synes godt nok at du har provokeret en debat frem her, kan ikke se at ts har udstillet faren, men du har da i den grad udstillet hende - dét er svineri og ikke mindst ufattelig dårlig stil!

Anmeld

3. oktober 2013

BabyMama2

elskerbørn skriver:

Det da godt nok løgn det du skriver!! Hvis du ikke kender sandheden, syntes jeg bare at du skal blande dig uden om! Og  wow hvor bliver jeg overvåget i hoved og røv af jer dernnede fra, i kan ikke andet end at prøve at ødelægge det for jeg, min datter og min kæreste, skam jer seriøst..når vi begge to har fællesforældremyndighed har vi begge ret til at have hende og hun har altid været mest afhængig af mig. Min kæreste har ikke noget med det lort at gøre. Godt nok får dårligt og svagt af dig at skrive sådan der til mig, når du ikke kender os, eller noget til sagen om min datter. Og jeg vidste godt at du var en af dem dernede fra. Jeg er jo den eneste du har skrevet til. Kalder jeg en stalker. Svineri, hvorhenne??  Jeg går ikke og lader som om med noget,  og det passer squ ikke med at jeg ikke har besøgt hende!! jeg havde hende først og fremmest de første par uger jeg slog op, og siden kun har mulighed for at besøge hende 3-4 gange, men det klart man ikke kan når vi kun bliver svinet til, og faren til og med hans bror truer os (min kæreste og jeg) hvor er dine beviser!!? For jeg har hele hjemmet fyldt med beviser om ham fra før i tiden. Hold dig ude af mit liv tak! 

Anmeld

3. oktober 2013

C-Dog

Hun er rigtig skøn og sød som sin mor. Trist du ikke må se hende, damn det må være så hårdt! :-( og hvor er det dårlig stil af vedkommende der lige synes alle skulle informeres om det.
Held og lykke frem over håber i får fundet en god løsning så den lille kan ha både mor og far i sit liv

Anmeld

3. oktober 2013

BabyMama2

C-Dog skriver:

Hun er rigtig skøn og sød som sin mor. Trist du ikke må se hende, damn det må være så hårdt! :-( og hvor er det dårlig stil af vedkommende der lige synes alle skulle informeres om det.
Held og lykke frem over håber i får fundet en god løsning så den lille kan ha både mor og far i sit liv

Tusind tak Det er sindssygt hårdt  Vi skal heldigvis  i statsforvaltningen i morgen Det er også min eneste tanke, og mit ønske.. Selvom at faren ikke ønsker det omvendt endnu.

Anmeld

3. oktober 2013

elskerbørn

VanessaAndersen skriver:

Det da godt nok løgn det du skriver!! Hvis du ikke kender sandheden, syntes jeg bare at du skal blande dig uden om! Og  wow hvor bliver jeg overvåget i hoved og røv af jer dernnede fra, i kan ikke andet end at prøve at ødelægge det for jeg, min datter og min kæreste, skam jer seriøst..når vi begge to har fællesforældremyndighed har vi begge ret til at have hende og hun har altid været mest afhængig af mig. Min kæreste har ikke noget med det lort at gøre. Godt nok får dårligt og svagt af dig at skrive sådan der til mig, når du ikke kender os, eller noget til sagen om min datter. Og jeg vidste godt at du var en af dem dernede fra. Jeg er jo den eneste du har skrevet til. Kalder jeg en stalker. Svineri, hvorhenne??  Jeg går ikke og lader som om med noget,  og det passer squ ikke med at jeg ikke har besøgt hende!! jeg havde hende først og fremmest de første par uger jeg slog op, og siden kun har mulighed for at besøge hende 3-4 gange, men det klart man ikke kan når vi kun bliver svinet til, og faren til og med hans bror truer os (min kæreste og jeg) hvor er dine beviser!!? For jeg har hele hjemmet fyldt med beviser om ham fra før i tiden. Hold dig ude af mit liv tak! 

Kender ret meget til sandheden du. Og syntes ikke du kan tillade dig at sige at han tilbageholder Isabella, når han har tilbudt dig at se din datter flere gange. 

Og hvordan kan du sige at hans kæreste har et barn, når hun netop ikke har barn? 

Og kan garantere dig for at han på ingen måde misunder dig og dit liv. 

Ang. at jeg har spurgt ind til billeder, var for at se om du ville lyve om dit forhold til din datter og lege god mor.

Og så syntes jeg det er så sygt at tænke på at du ikke kom til din datters fødselsdag. Kan sgu godt forstå at han var sur og skuffet over det. 

Til sidst kan jeg sige at han var lidt negativ over at du udstiller ham på nettet, når du ikke engang er mor for dit barn, du opfører dig ikke sådan. 

Anmeld

3. oktober 2013

BabyMama2

elskerbørn skriver:

Kender ret meget til sandheden du. Og syntes ikke du kan tillade dig at sige at han tilbageholder Isabella, når han har tilbudt dig at se din datter flere gange. 

Og hvordan kan du sige at hans kæreste har et barn, når hun netop ikke har barn? 

Ang. at jeg har spurgt ind til billeder, var for at se om du ville lyve om dit forhold til din datter og lege god mor.

Og så syntes jeg det er så sygt at tænke på at du ikke kom til din datters fødselsdag. Kan sgu godt forstå at han var sur og skuffet over det. 

Til sidst kan jeg sige at han var lidt negativ over at du udstiller ham på nettet, når du ikke engang er mor for dit barn, du opfører dig ikke sådan. 

Det kan jeg så hører at du ikke gør! du ved intet, jeg har alt på beskeder hvor han eks. Skriver at hvis jg kom sammen med den kæreste jeg gør, skulle Isabella i hvert fald ikke hjem til os. Fordi jeg ved det, hun har en søn! Lege god mor? Det syntes jeg bare er så forkert af dig at skrive hvem end du så er, pg hvorfor er det at du ikke tør at fortælle hvem du et? Og hvorfor skal ALLE som Isabella's far kender, stalle mif på den måde, jeg skal åbenbatt slette alt for at være i fred. Og angående det fødselsdag, så var der ikke nogen! Jeg har en opragelse hvor han siger at vi er blevet inviteret, og den dag kom der INGEN, bortset fra min datters far, som lige havde inviteret 5 gutter hjem, tror du ikke det er en trussel og ikke børnefødselsdag! Han havde ikke lige regnet med at min kærestes forældre skulle med også, ellers havde han helt andre tanket, og hans bror gik rundt og spurgte om han måtte smadre min kæreste, hvorefter vi blev nærmest tvunget til at køre så der ikke skulle ske noget.

Anmeld

3. oktober 2013

B&J

Sikke nogle smukke øjne hun har og en totalt smuk pige

Anmeld

3. oktober 2013

BabyMama2

B&J skriver:

Sikke nogle smukke øjne hun har og en totalt smuk pige

Tak!

Anmeld

3. oktober 2013

Monski

elskerbørn skriver:

Kan se du ikke har varet på mit indlæg, du har nok overset det
- så tillader mig lige at spørger igen, ønsker du bevidst at udstille trådstarter siden du spørger ind til en sag du i forvejen godt ved noget om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.