overvejer denne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Og min sidder helt ude på siden hvor blomsten er,og så næsten hele vejen på siden. Så den du overvejer er næsten værre fordi den også sidder på maven hvor det strækker allermest.
(Ved ikke om du kan fornemme at jeg virkelig synes det er en dårlig ide)

er faktisk RIGTIG glad for at netop dig, svare på sådan et indlæg ! for selvom jeg ingen strækmærker fik med min søn, skal man aldrig sige aldrig næste gang, + huden alle omstændigheder blive slapperne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Uh vent til du er færdig med at få børn.
Den jeg har i lysken er fuldstændig ødelagt efter 1 graviditet
Har endnu ikke besluttet, om jeg en dag vil have lavet den om, eller om den skal fjernes.
Men et eller andet skal altså gøres...

er det der ved trussekanten ?

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

er faktisk RIGTIG glad for at netop dig, svare på sådan et indlæg ! for selvom jeg ingen strækmærker fik med min søn, skal man aldrig sige aldrig næste gang, + huden alle omstændigheder blive slapperne..

Har kun stræk mærker midt på maven rundt om navlen. Ligemeget hvad vil huden jo blive strukket om der kommer strækmærker eller ej

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Det ses jo bare i tatoveringen pga farve.

Anmeld

6. august 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej

jeg overvejer at få lavet denne tattoo - har i fordele og ulemper?

kender i andre sider hvor der er noget ligende den her, altså blomster..

Super flot, hvis kroppen er til det

Jeg ville helt sikkert vente juli jeg var færdig med at få børn, jeg vil selv have en der når jeg har fået den næste, og kroppen er trimmet igen

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Det ses jo bare i tatoveringen pga farve.

nemlig.
hvordan vil den se ud hvis du fik den farvet op igen ?

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

nemlig.
hvordan vil den se ud hvis du fik den farvet op igen ?

Synes stregerne vil blive for tykke. Men ville sagtens kunne har også bare taget på, og tvivler på jeg får min krop tilbage. Så når der skal gøres noget skal den væk.

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Synes stregerne vil blive for tykke. Men ville sagtens kunne har også bare taget på, og tvivler på jeg får min krop tilbage. Så når der skal gøres noget skal den væk.

okey
det må være ærgerligt at det er blevet sån ..

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

okey
det må være ærgerligt at det er blevet sån ..

Ja havde nu også lidt fortrudt den før jeg blev gravid. Var blevet helt hug på det. Men fortrød det rimelig hurtigt. Skal ha 1 på et tidspunkt med mine børn. Men de ubetydelige synes jeg er åndssvagt.

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Ja havde nu også lidt fortrudt den før jeg blev gravid. Var blevet helt hug på det. Men fortrød det rimelig hurtigt. Skal ha 1 på et tidspunkt med mine børn. Men de ubetydelige synes jeg er åndssvagt.

ja, jeg har en der ingen betydning har, og den er på lænden og den er jeg os træt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.