overvejer denne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

den er flot  Men vent til du er færdig med graviditeter. Min veninde har en tattoo i lysken, og den er blevet strukket og vrædet af at være gravid. Den er seriøst ærgerlig nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

CroQuis

Har selv kigget på den tattoo engang, men var primært pga stjernerne 

Jeg lod være, netop da jeg ved at jeg vil have børn, og vil ikke risikere at den bliver strukket eller få strækmærker i den - så hellere finde en tattoo et andet sted...  Og det er jo nemt at finde billeder af tattos og placeringer, synes dog man får mest ud af at google på engelsk 

Har selv kigget en del på denne, men den fylder sgu lidt meget i forhold til jeg allerede har en tattoo på skulderbladet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2013

Noneother

Anonym skriver:

har fået et barn - og det er selvf ikke den sidste.

har du en tus der, som du er igang med at få fjernet pga graviditeter ?

Yep. Fra hoften og lidt op af maven. Den splattede helt ud da der kom strækmærker i den. Det så virkelig skidt ud.

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Jeg har også en der på siden. Og den er heller ikke flot mere efter jeg var gravid. Fortryder den SÅ meget!:/ ville ønske jeg havde søgt gode råd

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Noneother skriver:

Den er super fed. Men utrolig dårligt placeret hvis man tænker på børn = risiko for strækmærker i den. Jeg er selv i gang med laser (av!) Af den grund. Og ja. De kan fjernes hvis det skulle gå så galt, men det er dyrt og tager omkring et år.
Så tænk dig rigtig grundigt om i hvert fald.

Hvad må du give for at få din fjernet?

Anmeld

6. august 2013

Noneother

Maria&Lukas skriver:

Hvad må du give for at få din fjernet?

Min er ca 12x12 cm, og jeg gir 700kr. Pr. Gang (1400kr. I timen) Det tager 6-8 gange og jeg har fået 2 indtil næste uge. 1. Gang er dog halv pris hos min kosmetolog, da de lige skal se hvor godt man tager imod/hvor meget ens hud kan tåle.
Og det skal siges at min kosmetolog er billig ift. Standard pris. Og så er de tilknyttet noget lægehalløj osv. Som en form for sikkerhed.

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Noneother skriver:

Min er ca 12x12 cm, og jeg gir 700kr. Pr. Gang (1400kr. I timen) Det tager 6-8 gange og jeg har fået 2 indtil næste uge. 1. Gang er dog halv pris hos min kosmetolog, da de lige skal se hvor godt man tager imod/hvor meget ens hud kan tåle.
Og det skal siges at min kosmetolog er billig ift. Standard pris. Og så er de tilknyttet noget lægehalløj osv. Som en form for sikkerhed.

Puha det er også mange penge. Bliver nød til at vente, men min skal i hvertfald også væk

Anmeld

6. august 2013

Noneother

Maria&Lukas skriver:

Puha det er også mange penge. Bliver nød til at vente, men min skal i hvertfald også væk

Ja det er lidt dyrt. Men heldigvis er der jo 2 måneder imellem så det går nok. Og jeg er SÅ glad for at få det gjort. Den er falmet meget efter to behandlinger, og jeg glæder mig allerede til at se når næste gang er helet op.

Så jeg kan kun anbefale laser. Det er bare ikke fedt at rende og være ked af det over en dårlig tus.

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Noneother skriver:

Ja det er lidt dyrt. Men heldigvis er der jo 2 måneder imellem så det går nok. Og jeg er SÅ glad for at få det gjort. Den er falmet meget efter to behandlinger, og jeg glæder mig allerede til at se når næste gang er helet op.

Så jeg kan kun anbefale laser. Det er bare ikke fedt at rende og være ked af det over en dårlig tus.

Skal helt sikkert ha det gjort, men min er en del større. I hvertfald 30 lang. Så det bliver meget dyrere /:

Anmeld

6. august 2013

Noneother

Maria&Lukas skriver:

Skal helt sikkert ha det gjort, men min er en del større. I hvertfald 30 lang. Så det bliver meget dyrere /:

Ja den bliver jo nok omkring dobbelt så dyr som min. Men du kan jo til hver en tid hoppe ned til en (god) behandler og få dem til at gi dig en pris. Det er måske ikke så dyrt som du frygter. Det afhænger jo osse af farvemæthed, tæthed, farver, dybde osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.